عمومی

اصفهان قهرمان هشتمین دوره رقابت‌های کوراش بانوان شد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

کوروش خسرویار در مصاحبه با آنلاین ، با اشاره به قهرمانی کوراش کشور گفت: هشتمین دوره این بازی ها با حضور 164 کارگر کوراش از 23 استان از 11 تا 12 مارس در بجنورد برگزار شد.

دبیر انجمن کوراش ذکر کرد.

وی بعداً به نتایج این دور از مسابقات اشاره کرد و افزود: در وزن منفی 48 کیلوگرم ، نسرین محمد صالحین از اصفهان ، آه اهرا امی از خراسان رضو ، اسما کهترپور از گلستان و نیکی کاریمین از تهران به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند

خسرویار گفت. در وزن 52 کیلوگرم طاهر آذرپاوند از کهکیلویه ، بویراحمد ، لیلا سیاهوشی از همدان ، مهناز مقدم از جان آنیز ، آرزو سلیم از چهارمحال موفق به کسب مدال طلا ، نقره و برنز شدند.

دبیر انجمن کوراش ذکر کرد. پردیس ایدیوند از اصفهان ، زینب توسان از تهران و نسترن گلابتون از لرستان و ریحانه کریمی از خراسان رضوی (57 کیلوگرم) بهترین ها بودند.

او اضافه کرد: در وزن منفی 63 کیلوگرم صدف بیرانود لرستان ، مهیا اکبری از خراسان رضوی ، عطرا هاشم زاده از تهران و هدیه یزدانی از مازندران به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

خسرویار با اشاره به کسب مقام اول دنیا آقا از استان کازوین در وزن منفی 70 کیلوگرم ، گفت: مینا دیواسالار از مازندران ، خدیجه حیدری نژاد از خراسان رضوی و عین عین علیلوند از لرستان به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.

دبیر انجمن کوراش اعلام کرد. صبا کرمعلی از همدان ، ماریام پیمان از لرستان ، شیدا کیان از همدان و الی باغچاق از خراسان شمالی به ترتیب در وزن منفی 78 کیلوگرم از سکوهای اول تا سوم (مشترک) پیروز شدند.

وی با اشاره به منفی 87 کیلوگرم افراد طبقه بالا گفت: زهرا باقری از خراسان شمالی ، عظیمه معین زاده از کهکیلویه ، بویراحمد ، سامانه خجسته مازندران ، اعظم موسوی از تهران به عنوان نفرات اول تا سوم به اردوی تیم ملی دعوت شدند. ،

خسرویار گفت. در وزن 87 کیلوگرم فاطمه برمک از مازندران ، سارا آقایی از گلستان ، مینا آهنجان از خراسان شمالی ، کیمیا آزمود از خراسان رضوی به مدال های طلا و برنز دست یافتند.

وی در پایان با اشاره به قهرمانی استان اصفهان در هشتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور قوراش بانوان گفت: تیم های همدان و مازندران نیز به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.