اقتصادی

تخفیف مالیاتی به بنگاه‌ها برای اصلاح ساختار/تسهیلات برای ورود سهام شرکت‌ها به بازار سرمایه

اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی پیشنهادات وزارت تعاون در خصوص ساماندهی صندوق های بازنشستگی و تامین اجتماعی در کشور با هدف حفظ ثبات مالی، کاهش وابستگی این صندوق ها به اعتبارات دولتی و استمرار را بررسی کردند. ارائه خدمات به بازنشستگان

به گزارش سرگرمی برای همه، در جلسه روز چهارشنبه (31 فروردین) شورای عالی هماهنگی اقتصادی که با حضور سران سه قوه و سایر اعضا برگزار شد، پیشنهادات وزارت صنعت، معدن و تجارت برای حذف به تصویب رسید. موانع و تامین منابع لازم برای بهبود تولید و رونق.

بر اساس این تصمیمات، امتیازات مالیاتی ویژه ای برای کمک به شرکت ها در نوسازی و اصلاح ساختار در نظر گرفته شده است.

اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی نیز تصمیم گرفتند تا تامین مالی ارزان به شرکت های تولیدی را تشویق کنند.

از جمله مصوبات جلسه امروز، ایجاد فرصت برای ورود شرکت ها به بازار سرمایه بود.

پس از جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی نیروهای مسلح، موضوع ساماندهی صندوق های بازنشستگی و تامین اجتماعی مطرح شد، وزیر تعاون، کار و تامین اجتماعی وضعیت موجود، بودجه خود را برای منابع و هزینه های بعدی ارائه کرد. به معنای.

در این جلسه پیشنهاداتی برای حفظ ثبات مالی، کاهش وابستگی صندوق های بازنشستگی و تامین اجتماعی به منابع مالی کشوری با هدف تداوم خدمات رسانی به بازنشستگان ارائه شد.

در ابتدای این دیدار که به ریاست سیدابراهیم رایس برگزار شد، رئیس جمهور در سخنانی کوتاه به نقش لیالی قدر در نقش لیالی قدر در تهذیب نفس و انسان سازی پرداخت و بر لزوم بهره مندی از این فواید تاکید کرد. شب ها امیر مومنه ایام شهادت حضرت علی (ع) را به عموم مسلمانان، عموم شیعیان و به طور خاص به ملت ایران تسلیت گفت.

انتهای پیام: