اجتماعی

ضرب الاجل استاندار برای واکسیناسیون کارمندان

سرگرمی برای همه/ گلستان استاندار گلستان از عدم واکسیناسیون برخی از کارکنان ادارات این استان انتقاد کرد. پایان فروردین ماه آخرین مهلت واکسیناسیون کارکنان دولت در گلستان است.

محمدعلی محمد زنگنه ظهر امروز در جلسه ستاد مدیریت و پیشگیری از بیماری‌های کرونا، با تاکید بر لزوم فعال‌سازی زیرمجموعه‌های ستادی گفت: «متاسفانه برخی از روسای کمیسیون ها شرکت نمی کنند. ما این را دوست نداریم و قطعاً از این عزیزان ناراضی هستیم.

وی با بیان اینکه انتظار حضور مستمر با گزارشات دقیق و مقایسه ای از سوی مدیران به ویژه روسای کمیته های زیرمجموعه ستاد کرونا را داریم، افزود: دوز باید 95٪ باشد، دوز دوم باید 90٪ و دوز سوم 45٪ باشد.

استاندار گلستان با تاکید بر اینکه آخرین مهلت واکسیناسیون کارکنان کشوری در گلستان تا پایان فروردین ماه است، خاطرنشان کرد. تا پایان فروردین ماه هیچ کارگر واکسینه شده ای در سامانه وجود نداشته باشد در غیر این صورت به مراجع ذیصلاح ارسال می شود. .

زنگنه با اشاره به اینکه فرمانداران برای اجرای سطح واکسیناسیون در شهرستان ها اهتمام لازم را داشته باشند، ادامه داد. ما باید در زمینه واکسیناسیون اقدامات جهادی انجام دهیم، از برنامه بسیج، صلیب سرخ، شهید سلیمانی استفاده کنیم. .

وی بر بهبود پوشش کد QR در حوزه اصناف تاکید کرد. اولویت کارکنان کرونا باید جلسات کارکنان باشد نه اینکه از قبل حاضر شوند.

استاندار گلستان با بیان اینکه گرایش شیوع ویروس کرونا در استان رو به کاهش است، اما با توجه به فرا رسیدن عید نوروز، رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی باید مورد توجه همه مردم قرار گیرد، خاطرنشان کرد: همه ما می خواهیم. به سلامت همدیگر را ببینیم به بهار برویم تا دوباره با اوج جدید کرونا و مشکلات ناشی از آن در نوروز مواجه نشویم.

زنگنه گفت: اولین دوز این واکسن توسط بیش از 93.1 درصد افراد ذیصلاح در استان تزریق شد. 82.1 درصد دوز دوم و 31.4 درصد هر سه دوز واکسن را دریافت کردند.

وی با اعلام اینکه در حال حاضر شهرستان مینودشت قرمز، بندرگز ترکمنستان، گنبدکاووس نارنجی و بقیه استان به رنگ زرد است. در حال حاضر 164 بیمار کرون در بیمارستان بستری هستند. 59 بیمار در دانشگاه هستند، 25 بیمار در دستگاه تنفس مصنوعی هستند و متاسفانه در 24 ساعت گذشته یک مورد فوتی داشته ایم.

انتهای پیام: