استان ها

دشمن از آرمان خواهی مردم عزتمند ایران هراس دارد

سرگرمی برای همه/ آذربایجان غربی امام جمعه سلماس گفت: همه مردم فارغ از گرایش سیاسی و سلیقه ای دور هم جمع می شوند تا با یکدلی بنای رفیع انقلاب را مستحکم کنند تا بیش از هر زمان دیگری اعلام آمادگی کنند.

به گزارش سرگرمی برای همه، حجت الاسلام سید ابراهیم طباطبای امروز ۲۲ بهمن ۱۳۹۲ در آئین عبادت سیاسی نماز جمعه گفت:

او اعلام کرد. «حضور چشمگیر و باشکوه مردم شهرستان سلماس در راهپیمایی 22 بهمن نشان می دهد که همه مردم فارغ از گرایش ها و سلایق مختلف سیاسی، یکدل و یکدل برای استحکام بنای شریف به میدان آمده اند. انقلاب و برای آن آماده شوید. مشارکت بیشتر را اعلام کنید.

طباطبایی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در سال 57 بزرگترین اتفاق و انقلابی بود که تا به حال رخ نداده بود، تصریح کرد: زندگی خود را صرف کردند.

امام جمعه سلماس خاطرنشان کرد. دشمن از آرمان های مردم شریف ایران هراس دارد، بیش از 43 سال از عمر پر افتخار انقلاب اسلامی تمام تلاش خود را برای مقاومت و نابودی این نظام اسلامی به کار بسته است.

طباطباین گفت: در این راستا دشمنان اسلام با تحریک و تشویق صدام، او را به جنگ با ایران کشانده اند، جنگی که هدفش سرنگونی جمهوری اسلامی است.

او اعلام کرد. تلاش دشمن این است که ردپای جمهوری اسلامی ایران در دنیا باقی نگذارد چرا که ایران منافع قدرت های ظالم جهانی را از منطقه کوتاه کرده است.

خطیب جمعه سلماس افزود. راه اندازی جنگ های نیابتی در منطقه مانند داعش و… همگی با هدف پایان دادن به نفوذ ایران در خاورمیانه، پیشبرد محور مقاومت اسلامی و بیداری در منطقه است.

طباطبایی خاطرنشان کرد. با توجه به گستردگی فشار خارجی، وضعیت اسفبار مردم ایران، تحریم‌های بی‌سابقه آمریکا جنایتکار که تأثیر مستقیمی بر زندگی مردم داشته است. البته حضور پرشور و حماسی مردم قهرمان ایران، دشمنان را از دست اندازی به این آب و خاک باز می دارد و توطئه های آنان را خنثی می کند.

انتهای پیام: