اجتماعی

بیش از ۸۵ درصد بیمارانی که جان خود را از دست می دهند، واکسن کرونا تزریق نکرده‌اند

وی گفت: “همه افرادی که در کشور واکسن کرونا دریافت می کنند تحت نظارت هستند. متأسفانه بیش از 85 درصد از بیماران فوت شده واکسن کرونا را دریافت نکرده اند. موج ششم نگرانی به دلیل افراد واکسینه شده است.” این اتفاق نیفتاد.

به گزارش سرگرمی برای همه، دکتر بهرام عین الله در بازدید از مجتمع خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت. این به هیچ وجه درست نیست، زیرا مطالعات علمی، دانشمندان و مراکز تحقیقاتی نشان داده اند که واکسیناسیون یکی از مهم ترین عوامل در مبارزه با بیماری عروق ویروس کرونا قلب است.

او اضافه کرد. کار علمی. ” ایران سابقه بسیار طولانی در پزشکی دارد. به عنوان نماینده 20000 هیات علمی و 800 مرکز تحقیقاتی باید بگویم که واکسیناسیون برای حفظ جان مردم عزیزمان ضروری است. ما تحت تاثیر هر فرد در حال مرگی هستیم، اما برای تامین سلامت مردم باید با پوشش بالا واکسینه شویم.

وزیر بهداشت گفت. “امروز از وضعیت این خوابگاه بازدید کردیم. متأسفانه مشکلات جدی در این خوابگاه وجود دارد که دانش آموزان از مراقبت ناکافی آنها شکایت می کردند ، اما اولویت جدی دولت سیزدهم نگرانی مردم است. مشکلات و دانش آموزان.” آنها برای ما در اولویت هستند، آنها مورد احترام هستند.

وی افزود: در زمینه واکسیناسیون نیز نشان داده ایم که می توانیم در مرحله اول در مدت زمان کوتاه دو ماه و نیم با مشارکت مردم بیش از 70 درصد جمعیت هدف را واکسینه کنیم. قطعا به دنبال حل مشکلات رفاهی دانشجویی و خوابگاهی هستیم. و از مردم ، خیرین ، دیگر ساختارهای مردمی و انقلابی می خواهیم که در این امر خیر مشارکت کنند. امیدواریم مشکلات کوتاه مدت دانشجویان را در مدت کوتاهی حل کنیم ، به عنوان مثال بازسازی و نوسازی ساختمان خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی ، اما زمان بیشتری برای حل کامل مشکلاتی مانند تخریب و ساخت و ساز نیاز است. خوابگاه های جدید .

وزیر بهداشت اعلام کرد. دانشگاه علوم پزشکی تهران دارای خوابگاه های 2500 نفری است که با توجه به وضعیت نامناسب خوابگاه ها توانسته 1700 نفر را در خود جای دهد. خوابگاه های این دانشگاه نیز مشکلاتی دارد اما تاکنون 60 زوج متاهل در این خوابگاه اسکان داده شده اند اما ساختمان هایی را برای اسکان دانشجویان در برنامه دانشگاه علوم پزشکی تهران اجاره کرده اند. بهبود وضعیت خوابگاه ها یکی از اولویت های اصلی وزارت بهداشت است. به دانشجویان ساکن در خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی تهران قول دادم که در هفته های آینده مجددا از این خوابگاه بازدید خواهم کرد تا ببینم آیا مشکل آنها حل شده است یا خیر.

عین الله خاطرنشان کرد. بودجه و منابع را می توان صرف کارهای لوکس و تزئینی کرد، اما اولویت ما بهسازی خوابگاه دانشگاه علوم پزشکی است، از این نظر منابع لازم در اختیار تهران است. دانشگاه علوم پزشکی قرار می دهیم.

وی ادامه داد: دانشجویان پزشکی خیلی زود واکسن عروق ویروس کرونا زده اند، اکثر آنها دو نوبت واکسن دریافت کرده اند، اگر دانشجویی بیمار شد اقداماتی مانند ایزوله را انجام دهید.

به گزارش وب دا، او ادامه داد. خوشبختانه وضعیت واکسیناسیون سریع در کشور رو به بهبود است». امروز تمامی دانشجویان خوابگاهی دانشگاه علوم پزشکی تهران ماسک زده بودند. یکی از مشکلاتی که در کشور ما وجود دارد، عدم اطلاع برخی از افراد در زمینه واکسن کرونا است، اما بیشتر افراد واکسینه شده اند زیرا می دانند مقاومت بدنشان در برابر کرونا در حال افزایش است.

انتهای پیام: