اجتماعی

تغییرات اقلیمی “بزرگترین تهدید برای سلامت بشر”

در آخرین گزارش سازمان بهداشت جهانی (WHO) آمده است: سوزاندن سوخت معدنی ما را می کشد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، سازمان بهداشت جهانی (WHO) دیروز (دوشنبه) در مورد تغییرات آب و هوایی جهانی هشدار داد ، در گزارشی جدید هشدار داد که تغییرات آب و هوایی تنها “بزرگترین تهدید برای سلامت انسان” است.

گزارش سازمان بهداشت جهانی (WHO) 10 توصیه به دولت ها ارائه می دهد ، از جمله تجدید نظر در محیط شهری ، حمل و نقل ، تحرک و تغییر انرژی تجدیدپذیر “عادلانه و فراگیر”.

این گزارش هشدار می دهد. احتراق سوخت های فسیلی ما را می کشد. تغییرات آب و هوایی بزرگترین تهدید برای سلامت انسان استبه اگر هیچ کس از تأثیرات منفی تغییرات آب و هوایی مصون نباشد ، این تأثیرات توسط “آسیب پذیرترین و آسیب پذیرترین افراد جهان” احساس می شود.

این ارائه پیش از کنفرانس تغییر آب و هوا سازمان ملل در گلاسکو ، بزرگترین شهر اسکاتلند ، از 31 اکتبر تا 12 نوامبر انجام می شود.

آدانام کیپرسوس ، دبیرکل سازمان بهداشت جهانی گفت: “همه گیری کووید 19 ارتباط نزدیک بین انسان ، حیوانات و محیط زیست را به ما نشان داد.”

وی به گروه 45 میلیونی پزشکان ، متخصصان بهداشت ، پیوست که با نوشتن نامه ای از رهبران خود خواستند به تعهدات خود در زمینه آب و هوای ملی تحت توافقنامه پاریس عمل کنند ، تا سهم عادلانه خود را انجام دهند و گرمایش زمین را به 1.5 درجه محدود کرد. els برای ارتقا elsius.

گروه بین دولتی تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد در گزارشی در ماه اوت اعلام کرد که گرم شدن کره زمین از قرن نوزدهم 1.1 درجه سانتیگراد افزایش یافته و به بالاترین سطح خود رسیده است. در 100000 سال گذشته به حد خود رسیده است.

انتهای پیام: