استان ها

انتخابات بزرگترین تکریم و نعمت برای ملت است

سرگرمی برای همه / اردبیل نماینده ولی فقیه گاور و امام جمعه جمعه اردبیل گفت. “انتخابات بزرگترین افتخار و برکت برای ملت است که ملت از طریق آن از حساس ترین مواضع دولت مراقبت می کند.”

آیت الله سید حسن عاملی در خطبه های نماز جمعه این هفته اردبیل می گوید: “وجود دارد

وی ذکر کرد. “در برخی کشورها ، نه فقط انتخابات ، حتی یک قانون اساسی ، بنابراین در عربستان سعودی وهابی ها قانون اساسی را کثرت گرایی می دانند ؛ خانواده حاکم یک خانواده برگزیده خدا است.

امام جمعه اردبیل با اعلام اینکه تا زمانی که زندگی انقلاب و سرنوشت کشور توسط خود ملت تعیین شود انتخابات در کشور ما برگزار می شود ، گفت: کافران نعمت بزرگی هستند اگر کسی از آن استفاده نکند.

آملی ادامه داد. “در یک روز ، ملت خود سرنوشت کشور ، سرنوشت خود را تعیین می کند – این قانون چهار ساله است ، بنابراین اگر تورم درست شود ، در انتخابات ریشه می گیرد ؛ اگر ارزان بودن و توسعه مناسب باشد ، ریشه. در انتخابات “.

او ادامه داد. “در تاریخ 19 ژوئن ، ما قصد داریم سرنوشت اقتصاد کشور ، اخلاق کشور ، فرهنگ کشور ، دین کشور ، عزت کشور را به دست یک نفر در یک جهان 4 نفره آشفته بسپاریم. سال ها. “

وی گفت ، امام جمعه اردبیل انتخابات را یک فرصت طلایی دانست. “هر کسی که شرکت نکند ، حق مسلم و حق بسیار بزرگ خود را نادیده می گیرد – او این فرصت طلایی را به طور رایگان به دیگران می دهد.

آملی افزود. “اگر کسی در انتخابات شرکت نکند ، این بدان معناست که او از دیگران می خواهد تا درباره سرنوشت خود تصمیم بگیرند. اگر کسی به لزوم شرکت در انتخابات شک دارد ، باید به سخنان دشمنان ، تیرهای آنها نگاه کند.”

وی در بخش دیگری از خطبه های نماز در سفر به اردبیل از معاون رئیس جمهور دکتر نوبخت تقدیر کرد. 400 میلیارد درام برای راه آهن ، 500 میلیارد درام برای تکمیل سد خداآفرین و 250 میلیارد درام برای مسیرهای حمل و نقل چهار بانده در این مسیر. منصوب شد:

امام جمعه اردبیل فرمود: “تبریک به مدیریت دانشگاه محقق اردبیلی به دانشکده این دانشگاه که اخیراً به دانشگاهی در ایران و در جهان ارتقا یافته اند و اخیراً ، برای اولین بار ، این دانشگاه به تمام دانشگاه های کشور از جمله وزارت علوم وزارت بهداشت:

انتهای پیام: