استان ها

برنامه نامزدهای انتخابات علمی و قابل اجرا باشد

سرگرمی برای همه / خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی گفت. “برنامه های شوراهای اسلامی کاندیداهای ریاست جمهوری ، شهرها و روستاها باید از نظر علمی امکان پذیر باشد ، آنها نباید فقط شعار باشند. زیرا مردم انتظار دارند کاندیداها پس از انتخاب برنامه ها را اجرا کنند.

حمید ملانوری در مصاحبه با سرگرمی برای همه اظهار داشت: “انتخابات در واقع بیانگر اعتبار کشور است.”

او افزود. “رشد و تعالی انسان در زندگی بستگی به انتخاب هایی دارد که او برای انتخاب های صحیح انجام می دهد و او را به سعادت این جهان ، زندگی آینده می رساند.”

استاندار خراسان جنوبی اظهار داشت. “منظور از انتخابات ، همچنین انتخاب دوره ای از دولت است که مشارکت فقط برای انتصاب یک شخص نباشد. بلکه در مورد آینده کشور تصمیم گرفته شده است.

ملانوری ادامه داد و خاطرنشان کرد که علاوه بر این ، مردم نظر خود را در مورد نوع حکومت کشور ابراز می کنند. برای تعیین افکار عمومی ، برنامه سیاسی کشور.

وی از مردم خراسان جنوبی خواست که مانند همیشه در انتخابات حضور پررنگی داشته باشند.

ملانوری ادامه داد. “انتخابات فراتر از اعتبار کشور است ، قرار گرفتن در کنار صندوق های رای به پویایی نظام و اعتبار اسلامی کمک می کند.”

“استاندار خراسان جنوبی گفت.

ملانوری با اشاره به اینکه نامزدها خود را در صحنه انتقاد عمومی قرار می دهند ، به نامزدها توصیه کرد. البته تلاش هایی برای آن برنامه ها ، بر اساس شناخت نیازهای مردم ، شناخت نیازهای مردم ، لازم است.

او گفت. “این برنامه ها باید علمی ، قابل اجرا باشند و فقط شعار نباشند. زیرا مردم انتظار دارند کاندیداها پس از انتخاب برنامه ها را اجرا کنند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به اینکه نمی توان با شعارها پیشرفت کشور در آینده را تعیین کرد ، گفت: سال بنابراین ، هنگامی که وی به عنوان مدیر نظام اسلامی انتخاب می شود ، باید به این مهم – آن سرمایه گذاری ها و هزینه ها – توجه کند.

او ملانور را یادآوری کرد. نتیجه انتخابات سرنوشت کل جامعه و روابط بین الملل بین ایران و سایر کشورها را رقم خواهد زد.

انتهای پیام: