کاش اینها را نمی‌گفتید – سرگرمی برای همه

سرگرمی

دربی تهران 96 نیز اظهارنظرها و مواضع فوق غیر منطقی داشت.

به گزارش سرگرمی برای همه ، این روزنامه دنیای اقتصاد او نوشت: “دربی 96 تهران علاوه بر کیفیت پایین فنی که صدای همه را به گوش می رساند ، در دو جبهه سرخ و آبی بسیار مورد انتقاد قرار گرفت. همچنین” نظرات غیرمنطقی “و مواضعی داشت که شاید شایسته نباشد. اگر از این جملات استفاده نمی شد احتمالاً فضای بهتری داشتیم.

من به آنها نمی بازم

پس از دربی حذفی ، فیلم کوتاه فرهاد مجیدی منتشر شد که در آن او به سبک معمول شعارهای خود به خبرنگاران گفت. “من به آنها نمی بازم.” منظور او از “اینها” تخت جمشید بود. همه از حساسیت همیشگی مجیدی نسبت به دشمن سنتی آگاه هستند. اتفاقاً ، این روحیه برتری ، شکست ناپذیری و شکست ناپذیری نیز بسیار زیباست ، اما واقعاً در فوتبال هیچ کس نمی تواند از این جمله علیه هر حریفی استفاده کند. برای مربی یا بازیکن غیرممکن است که تضمین کند در برابر تیم خاصی شکست نخورد. همین فرهاد مجیدی دو ماه پیش در دربی برگشت پرسپولیس به پرسپولیس باخت ، شاید همان شکست در تورنمنت دیگری تکرار شود. سپس همان جمله علیه او به کار خواهد رفت. یک مربی باهوش بیهوده خود و تیمش را زیر بار این فشار کاذب نمی گذارد.

حمل دوربین های رنگی دشوار است

درگیری های اخیر یحیی گل محمدی با رادیو ، به ویژه چند برنامه تلویزیونی را همه می دانند. در یکی از دو کنفرانس مطبوعاتی اخیر خود ، مربی “پرسپولیس” حتی دوربین های تلویزیونی را از محل جلسه خارج کرد. رفتار او عواقب ناگواری داشت و سرانجام مانع انجام یحیی در کنفرانس مطبوعاتی پس از جنگ شد. با این حال ، او با درد گفت. تحمل برخی دوربین های رنگی برای ما سخت است. » صادقانه بگویم ، ما در کلاس شأن سرمربی “پرسپولیس” نمی بینیم که او در مرکز این شغل فنی-فوتبالی بر روی به چالش کشیدن چندین برنامه تلویزیونی ، برنامه های Rams ، که بعضی اوقات حتی قابل توجه نیست ، متمرکز شده است. حضار. در همه جای دنیا افرادی هستند که مناصب بالایی دارند. افزایش نگاه آنها منجر به این واقعیت می شود که بسیاری از موارد درست و غلط در مورد آنها گفته می شود. آیا سرمربی یک تیم برتر فوتبال وقت دارد که به هر یک از این باورهای غلط پاسخ دهد؟ تمرکز او روی این مسائل زرد بدان معناست که تمرکز وی روی مسائل فنی تیم است که نوعی پرداخت کم برای باشگاه است.

آنها می خواهند استقلال را سرنگون کنند

برخی از بازیکنان استقلال حتی پس از پیروزی از این شیرینی شکایت نکردند ، اما این تئوری را تکرار کردند که “آنها می خواهند ما را بزنند”. یک نمونه بارز از این داستان فرشید اسماعیلی بود ، که مصاحبه ای با همان موضوع انجام داد. آبی ها مدت هاست که اعتراض خود را نسبت به پرسپولیس نسبت به سو mis مدیریت این باشگاه معترض کرده اند ، “تا جایی پیش رفتند که هواداران آنها چندین تحصن در مقابل” وزارت ورزش “مجلس داشتند. با این حال ، حداقل هنگام پیروزی انتظار نداریم که همان کلمات را بشنویم. استقلال پرسپولیس را حذف کرد ، در حالی که رشید مظاهر و شیخ دیاباته ، دو بازیکن گران قیمت لیگ 20 فرصت بازی ندارند. ما در داخل زمین انواع ستاره ها را داشتیم. از ورافوری گرفته تا مهدی اد عیدی و فرشید اسماعیل شخصاً و البته محمد نادر که پرسپولیس نتوانست توافق نهایی خود را از کورتریک بلژیک بدست آورد ، در استقلال این کار را کرد. آیا واقعاً چنین تیمی دندان مسلح را به بیرون پرت می کند؟ آیا به خودتان اعتقاد دارید؟

شادی خود را بر دیوار خوبی ها قرار دهید

این شاهکار سیامک نعمتی بود. مدافع “پرسپولیس” که در دربی به اندازه سایر فوتبالیست های تیم بازی نکرد ، پس از بازی در توییت ها نوشت. “شما همیشه خوشحال نخواهید بود. “گاهی اوقات شما باید شادی خود را بر روی دیوار خوبی قرار دهید تا کسانی که واقعاً به آن نیاز دارند بتوانند آن را ببرند.” با احترام ، این مشاغل ناکامی پس از انتخابات هستند و ارزش کمی دارند. تو تمام تلاش خود را کردی که نگذاشتی این شادی ها از دیوار خوبی برود ، اما قدرت نداری. انتظار نداریم بعد از شکست به تیم برنده تبریک بگویید ، اما می توانید حداقل برای چند روز “سکوت” کنید. پیام نعمتی خوب بود ، در غیر این صورت توئیت های واضح تر و بدتر از هر دو طرف را می دیدیم. ای کاش فوتبالی که آنها بازی می کردند حداقل نیمی از تب و تاب این اختلافات لفظی را داشت.

ما به در و دیوار نمی چسبیم

ابراهیم شکوری ، مدیر ورزش ماجراجویی “پرسپولیس” که در بحران بوژیدار رادوشیچ نیز یک امتیاز قبولی کسب نکرد ، بلافاصله حریف خود را مسخره کرد و گفت: “ما باختیم ، اما مانند برخی تیم ها به در یا دیوار یا داور وفادار نیستیم.” همزمان سرمربی سرخپوشان در نشست خبری در صحنه درگیری ارسلان مطهری و فرشاد فرجی از تصمیم علیرضا فغانی انتقاد کرد. 24 ساعت پس از مصاحبه شکوری ، این باشگاه بیانیه دیگری در اعتراض به این تصمیم صادر کرد که بعید بود بدون توافق مدیر ورزشی صورت بگیرد. خوب ، اگر به دنبال مقصر پس از از دست دادن نیستید ، داستان را ترک کنید. حتی تمسخر گرفتن از حریف نیز تخلف عمدی است. “رفتار احترام آمیز باید با عمل بیان شود ، نه با کلمات.”

انتهای پیام: