استان ها

مراحل تولید محصول کاملاً گیاهی ضد ریزش مو چگونه طی شد؟/ مخترعی که به عشق ایران دست رد به سینه کشورها زد

حسین دارتاج که در دانشگاه آزاد اسلامی حسین آذرون یک محصول کاملاً گیاهی در برابر ریزش مو کشف کرده است ، در مصاحبه با خبرگزاری “آنا” در کازرون گفت که وی دوره اخیر مهندسی پزشکی در این دانشگاه است. من همچنین محصول ضد ریزش مو را روی خط تولید ، داروی ضد چروک ، درمان و بازیابی پوست که در آینده نزدیک تولید می شود ، ضبط می کنم.

او اضافه کرد. گرچه ترم آخر هستم. با این وجود ، من آماده مشارکت در پروژه ها ، پیشنهادات ، اولویت ها ، اولویت ها و فرصت های مختلف ارائه شده توسط دانشگاه آزاد اسلامی در پیشرفت های علمی ، پژوهشی و پژوهشی بیشتر هستم که به نفع دانشگاه و مردم است.

درباره ایده تولید یک محصول کاملاً گیاهی در برابر ریزش مو

مخترع تمام محصولات گیاهی ضد التهاب ، در پاسخ به این سوال که آیا شما این دانش را در دوران دانشجویی یا هنگام تحصیل در ذهن خود داشته اید؟ او گفت. “قبل از ورود به دانشگاه آزاد ، من به دنبال پیشرفت و شکوفایی بودم. در ترم دوم دانشگاه ، جرقه ای از کار علمی در ذهن من ایجاد شد ، با تشویق یکی از اساتید که من شروع به کار کردم و با کمک برادرم و تحقیق ، و توانستم ایده و برنامه خود را عملی کنم و ثبت نام کنم در سطح ملی و بین المللی.

دارتاج با انتقاد از مسئولان شهر کازرون گفت: برعکس ، این باعث دلسردی من شد ، بعضی مقامات مرا نادیده گرفتند ، مجبور شدم در شهرهای دیگر ، در ایالت های دورتر سرمایه گذاری کنم.

وی در پاسخ به س anotherال دیگری ، گیاهان مورد نیاز برای ساخت و تولید دارو را از کجا می آورد؟ به آنا گفت. “برخی از گیاهان را از شهرستان کازرون و برخی دیگر از استانهای دیگر در مزارع پرورش می دهم. آنها را کاملاً به صورت ارگانیک و بدون استفاده از سموم دفع آفات یا کود می کارم.

داروی ضد ریزش کاملاً ارگانیک و فاقد مواد شیمیایی گیاهی است

مخترع تمام محصولات ضد پوستی گیاهی در پاسخ به این س whetherال که آیا ممکن است بعد از مدتی فرد تحت درمان مجدداً دچار ریزش مو شود؟ در ابتدا ، بیماران تشخیص داده می شوند ، آسیب ها شناسایی می شوند و حتی از نظر خواب ، غذا ، استرس و اضطراب کنترل می شوند. ،

وی افزود: از آنجا كه این دارو كاملاً ارگانیك ، گیاهی و فاقد مواد شیمیایی است ، این درمان هیچ عارضه ای ندارد ، تمام كمبود مواد معدنی ، ویتامین های لازم برای رشد مو توسط دارو تأمین می شود ، جای نگرانی نیست ، موها از هر نوعی است. آنها یک مشکل انعطاف پذیرتر و پایدارتر خواهند بود.

یادآوری کرد. تاکنون دو مجوز داشته ام. اختراع داروهای ضد ریزش مو با نام تجاری محصولات گیاهی موجود در تاج روی خط تولید انبوه است.

این دانشجوی مهندسی پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با اشاره به فعالیت های ثبت نشده خود به آنا گفت: “من چندین برنامه دارم ، از جمله برنامه کنترل چربی کبد ، تعدادی برنامه برای درمان سرطان ، از جمله سرطان ریه. آخرین مراحل انجام شده در مرحله نهایی تحقیقات است.

مصاحبه حسام نجیب

انتهای پیام / 4078/4062 /