استان ها

لزوم ایجاد رضایت‌ در دانشجویان با ارتقای سطح کیفی آموزش و پژوهش/ تولید اولیه 2 محصول دانش‌بنیان در سال 99 انجام شد

گروه استان های خبرگزاری آنا – مجتبی آزادیان؛ دانشگاه آزاد اسلامی واحد کوچان در سال 1989 تاسیس شد. در تاریخ 2 نوامبر ، تحصیلات فعالیت های آموزشی خود را در نیمه دوم سال تحصیلی 1989-1990 در یک ساختمان اجاره ای با پذیرش حدود 130 دانش آموز در دو منطقه ترجمه انگلیسی و آموزش ابتدایی آغاز کرد. مساحت حدود 700 متر مربع. اشیا ضروری شروع شد.

به موازات گسترش دانشگاه ، افزودن موضوعات جدید ، تلاش شد تا یک مجموعه دانشگاهی در امتداد جاده آسیا ساخته شود ، که مرحله اول آن در دهه فجر سال 1997 در زمینی به مساحت 15 هکتار در کیلومتر آغاز شد. 4 کوچان. – جاده مشهد مورد بهره برداری قرار گرفت.

فاز 2 (با توجه به اینکه اکثر دانشجویان غیربومی و خواهری هستند که به دلیل کمبود ساختمان اجاره ای در شهر برای استفاده راحت) ، ساخت خوابگاه مرکزی فاز 1 با ظرفیت 350 نفر در 2800 متر مربع . متر اولویت بعدی بود. در ژوئن 2001 ، با امکانات رفاهی کافی آماده بهره برداری بود. به موازات ساخت خوابگاه ، در فاز سوم ، ساختمان دفتر دانشگاه با زیربنای 2800 متر مربع آغاز شد و سرانجام در دسامبر 2002 آماده و به بهره برداری رسید.

مرحله 4 خوابگاه شماره 2 با ظرفیت 350 نفر و ظرفیت 2800 متر مربع ساخته شد. پس از آن ، ساختمانهای 2238 متر مربعی دانشکده پرستاری و زنان و زایمان ، ساختمان سلف سرویس 2200 متر مربع ، مجموعه مدرسه سما (شامل سه مدرسه) ، 4800 متر مربع ، ساختمان علمی آموزشی دکتر جوان ، ساخته شده است ، با بهره برداری از زیرساخت ها.

در مراحل بعدی توسعه دانشگاه ، دانشکده علوم انسانی ، با مساحت 4632 متر مربع مسجد دانشگاه ، مساحت 1862 متر مربع و مجموعه ورزشی “شهید کلاهدوز” ، با مساحت 7169 متر مربع متر مربع ، تعمیرگاه به مساحت 800 متر مربع ، پارکینگ دانشکده پرستاری با زیربنای حدود 500 متر مربع ساخته و به بهره برداری رسید.

با این مقدمه ، خبرنگار خبرگزاری آنا با گلامرضا کاظمی ، رئیس دانشگاه آزاد دانشگاه آزاد اسلامی ، برای توصیف آخرین دستاوردها و فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد کوچان و اهداف ، برنامه ها ، مأموریت ها و چشم اندازهای 1400 گفتگو می کند.

آنا برجسته ترین فعالیت ها و دستاوردهای دانشگاه کوچان در سال 1995 ، به ویژه در زمینه تحقیق و فناوری چیست؟

کاظمی ارائه چندین مقاله از اعضای هیئت علمی و انتشار در مجلات طبقه بندی Q1 و Q2 مجلات gra ، ثبت نام دانش آموزان در مقاطع مختلف تحصیلی نسبت به سالهای گذشته ، آماده سازی و آماده سازی خاک برای دانشجویان برای رفتن به آموزش مبتنی بر مهارت ، تقویت کادر آموزشی و افزایش. دانشگاهیان و کارمندان با برگزاری کلاسهای مختلف ، سمینارها ، برگزاری چندین وبینار تخصصی از گروههای مختلف آموزشی ، تقویت روابط بین سازمانی سایر م institutionsسسات آموزش عالی شهرستان و سایر شرکتهای خصوصی بخشی از دستاوردهای فعالیتهای این دانشگاه هستند. در سال 1399.

تأسیس کارخانه ضد عفونی و ضد عفونی “ایزوکلره سیانید سدیم و مشتقات آن” توسط شرکت دانشبانیان واقع در مرکز رشد “آساک شیمی گستر” ، یکی از دستاوردها ، به ویژه در زمینه تحقیقات در سال 1399.

آنا ما 99 سال را صرف مبارزه با بیماری عروق بیماری کرونا قلب کردیم. دستاورد یا محصول واحد شما در برابر این بیماری چه بود؟

کاظمی با مجوز ستاد کنترل بیماری قوچان کرون ، واحد ضدعفونی دانش بنیان و Asak Shimi Gostar واحد ضد عفونی کننده سدیم دکلره و سیانور و ضد عفونی کننده در مرکز رشد این دانشگاه در غلظت های مختلف ، استفاده عمومی ، بیمارستان او واقعاً به ساکنان شهر کمک کرد ، تعریف پایان نامه برای دانشجویان تحصیلات تکمیلی در موضوعات روانشناسی ، جامعه شناسی ، پزشکی ، شیوع ویروس کرونا ، ضد عفونی مساجد ، مدارس روستایی ، سایر بخشها ، سمینارهای توانمندسازی مجازی. اندام های شهری ، از جمله رویدادها و کالاهای تولیدی مطابق با تاج است.

دانشگاه آزاد اسلامی کوچان بلافاصله اقدامات لازم برای مبارزه با ویروس را در شهر کوچان با شیوع بیماری های قلبی عروقی آغاز کرد که شامل نتایج خوب و بازخورد در زمینه کنترل بیماری بود.

مهمترین فعالیتها شامل تشکیل بیش از 20 گروه بهداشتی برای ضد عفونی مدارس ، مساجد ، خوابگاهها ، سایر مراکز عمومی در روستاهای کوچک و درگز ، فاروج ، شیروان ، چناران ، مشهد و فعالیتهای آنها با محلول ضد عفونی کننده است. تهیه و توزیع بیش از 5000 بسته پزشکی در بین کارمندان ادارات ، دبیرستان ها و سایر شهروندان در مکان های ذکر شده و همچنین تهیه محلول های ضد عفونی کننده توسط اعضای هیئت علمی ، برای مبارزه با ویروس کرونا.

آنا با ظهور سال 1400 ، با تأکید مسئولان بر دانشگاه آزاد به عنوان اولین انتخاب داوطلبان در 1404 ، سیاست و برنامه ها و برنامه ها چگونه باید به این هدف نزدیک شوند؟

کاظمی این در مورد نرم افزار دستی اتفاق نخواهد افتاد. برای دستیابی به این هدف ، لازم است اقداماتی از جمله ایجاد رضایت بیشتر برای دانش آموزان از طریق بهبود کیفیت آموزش ، تحقیق ، حل مسئله ، حل مشکلات اجتماعی ، به ویژه روش تدریس در برنامه درس انجام شود.

تقریباً چهار دهه پس از حیات دانشگاه آزاد اسلامی ، همراه با تمام نقاط قوت آن ، متأسفانه هنوز نقص هایی در قلب این مرکز بزرگ علمی وجود دارد – نقایصی که باید مورد بررسی جدی و عمیق قرار گیرند. اگر دانشگاه آزاد اسلامی می خواهد در کشور یک برند باشد و حتی در بین دانشگاه های منطقه نیز بتواند در جذب متقاضیان پذیرش دانشگاه موفق باشد ، باید مسیری طولانی را طی کند.

در این راستا ، هرم دانشجو و استاد باید اصلاح شود ، نسبت کارکنان و دانشجویان باید اصلاح شود و سیستم آموزشی باید به صورت سازمان یافته ، یکپارچه ، انحصار ، نگرش و عمل تقویت شود. از رهبران اجتناب از تصمیم گیرندگان باید اجتناب شود ، زیرا ساختار علمی باید تقویت شود. زمینه فعالیت تحقیقاتی ، تبدیل دانش به ثروت ، از کار انجام شده در سطح تحصیلات تکمیلی از نتایج فعالیت ، موجب حفظ شأن و منزلت استادان و کارمندان می شود: دانشگاه آزاد اسلامی ، تقویت معیشت اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی ، توانمندسازی دانشجویان با قدرت مالی پایین و حمایت از گسترش فرهنگ اعتماد به نفس در میان دانشجویان ، اعضای هیئت علمی ، به عنوان آینده نگر نخبه این کشور مرزی.

آنا شما در زمینه آموزش در سال 1400 چه برنامه هایی برای ایجاد و افزایش دوره ها در بخش مربوطه خود دارید؟ آیا دوره های جدیدی در دوره ها وجود دارد؟

کاظمی در طول سال 99 ، به دلیل امکانات فراوان موجود در زیر مجموعه کوچان ، مناطق زیادی به منطقه ارائه شده است که امیدواریم با حمایت سازمان مرکزی دانشگاه انجام شود. با توجه به وضعیت موجود در سطح دانشگاه ، به دلیل کاهش میزان شیوع و شیوع بیماری های قلبی عروقی ، کاهش سطح درآمد خانوار ، دانشگاه باید تلاش کند شرایطی را برای ثبت نام متقاضیان در رشته های مورد نیاز فراهم کند. گذشته توسط گروهی از متخصصان انجام شده است ، سعی در فراهم آوردن این بستر با مطالعه و شناخت موضوعات محبوب است.

شعبه کوچان همچنین درخواستهای زیادی را برای مشارکت در اجرای موضوعات عملی ، به ویژه در دوره تحصیلات تکمیلی توسط سازمان مرکزی ارائه داده است ، که اکثر آنها تأیید اولیه برای راه اندازی تعدادی از موضوعات در این سطح را دریافت کرده اند ، که اعلام خواهد شد به زودی. ،

آنا در سال 1400 چه اتفاقات خوبی برای مدارس و مدارس مهارت های سما رخ خواهد داد؟

کاظمی افتتاح خانه اورانیوم سما قرآن برای ارائه خدمات و آموزه های اورانیوم قرآن برای همه شهروندان ، ایجاد یک م institutionسسه پیش دبستانی برای پسران ، ایجاد یک آموزشگاه حرفه ای و حرفه ای برای دختران ، تبدیل کالج سما به یک کالج-کالج. تحصیل دوره های جدید یکی از موارد خوبی است که در سال 1400 اتفاق می افتد.

آنا با چه اولویتی و سال 1400 را با برنامه اصلی شروع می کنید؟

کاظمی هر زمان ممکن باشد برای به حداکثر رساندن سود باید این چهار م componentsلفه را برای راه اندازی در اختیار داشته باشید. تجهیزات لازم برای طراحی و استفاده بهینه از تجهیزات برای توسعه همکاری های دو جانبه بین صنعت و دانشگاه و م institutionsسسات دانشگاهی آنها و واردات کالا ، پشتیبانی از استادان پروژه های صنعتی و حرفه ای ، تلاش برای بهبود کیفیت پایان نامه ها :

برای هدایت تلاش های آنها برای ارائه خدمات بهتر در زمینه های مختلف تحقیق ، حمایت از کارآفرینان و ایده پردازان برای تبدیل ایده های خود به عمل ، راهنمایی ، تقویت فعالیت های فوق برنامه ، شروع سمینارهای تخصصی در بخشهای مختلف ، انجام سمینارهای تخصصی پشتیبانی توسعه فناوری با دفتر ارتباطات صنعت دانشگاه و دفتر توانمند سازی و مرکز رشد برای تقویت قدرت علمی عملی اساتید ، دانشجویان و کارمندان ، دعوت از صنعتگران ماهر و فارغ التحصیلان برای ارائه خدمات به دانشجویان دیگر و مهارت های فنی ، ایجاد مشارکت با کارخانه ها و صنایع. معرفی شهر و منطقه و به دانشجویان از دیگر اولویت های سال 1400 است – اشتغال و اشتغال زایی برای تأمین برخی از نیازهای اساتید در زمینه فعالیت های تحقیقاتی آنها.

انتهای پیام / 4103/4062 /