استان ها

لزوم آموزش و ارتقای مهارت‌ جوانان در دوره دانشجویی

به گزارش خبرنگار گروه دولتی خبرگزاری آنا از مشهد، محسن مرادی در مراسم استقبال. نودا شجو آن دانشگاه آزاد اسلامی مشهد خطاب به دانشجویان تاکید کرد. از این فرصت دانشجویی نهایت استفاده را ببرید و سعی کنید مهارت های خود را ارتقا دهید.


بیشتر بخوانید:

16 هزار دانشجو از خدمات علمی دانشگاه آزاد اسلامی اراک استفاده می کنند


لزوم آموزش و ارتقای مهارت های جوانان در قشر دانشجو

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد با اشاره به اینکه حدود 32 هزار دانشجو در این دانشگاه تحصیل می کنند، افزود: در مقایسه با بزرگترین دانشگاه شرق کشور حدود دو برابر دانشجو داریم که تعداد مدرس ها حدود 600 نفر است. سطح سواد و شهرت آنها در سراسر کشور شناخته شده است. و از نظر اعتبار علمی دانشگاه آزاد اسلامی مشهد یک دانشگاه جامع در کشور است.

«این دانشگاه یکی از سه دانشگاهی است که در سال‌های اول تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شد. 10 مدرس دانشگاه آزاد اسلامی مشهد از دانشمندان درجه یک دنیا هستند، ما توانایی های علمی، امکانات، آزمایشگاه بسیار خوبی داریم. و تجهیزات کارگاهی.”

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به دوره بسیار کوتاه دانشجویی به دانشجویان توصیه کرد از این فرصت دانشجویی بهترین استفاده را ببرند، سعی در ارتقای مهارت های خود، مهارت های کامپیوتری، زبان انگلیسی همه … همه مسئولین دانشگاه داشته باشند. سعی کنید زمینه های رشد و ارتقای استعدادهای خود را در عرصه علمی کشور فراهم کنید.

دوره دانشجویی یک دوره طلایی است

حجت الاسلام جواد مهدوی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی رضوی نیز در دیدار با دانشجویان جدیدالورود گفت: «دوره دانشجویی دوران طلایی است، اولین اتفاق این دوره این است که خدا. بُعد وجودی انسان را باز می کند، یعنی تغییر، دگرگون می شود.

لزوم آموزش و ارتقای مهارت های جوانان در قشر دانشجو

او اضافه کرد. انتخاب رشته تحصیلی – انتخاب شغل – امری است که بر اساس مهارت های کسب شده اتفاق می افتد، ازدواج بزرگترین انتخاب انسان در زندگی است که در این دوره صورت می گیرد.

مهدوی نسب با اشاره به اینکه دوره هشت ساله دانشجویی دوران بسیار حساسی است، گفت. “همانطور که هستی، تغییر اتفاق می افتد، قدر بهار جوانی را بدان – زمان تغییر، دفتر.” نهادی در دو حوزه سازمان و مراکز مختلف.

انتهای پیام/4117/4062/