بین الملل

زمین ۵۰ هکتاری تولید گیاهان دارویی در مراحل پایانی اخذ مجوز

رحیم انصاری پور در گفت وگو با خبرنگار گروه دولتی خبرگزاری آنا، در رابطه با رویداد ملی گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی در خرداد 1401، اظهار داشت: در سال 1401 در گام دوم دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد. زباله های جدید با قابلیت کارکرد آسان توسط دستگاه های پیشگیری ویژه و درمان Hallux و Elgus، تولید شیشه شیشه جلو برقی کنترل از راه دور در این رویداد شرکت کرد و یک گروه تحقیقاتی به عنوان رهبر گروه برای کار روی این رویداد تشکیل شد. .

وی با تشریح فعالیت های فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران در سال گذشته گفت: برجسته ترین فعالیت فرهنگی این دانشگاه، برگزاری نمایشگاه عکس سردار دلها، برگزاری سمینار «بین دانشگاه» مراسم س. شهادت دکتر مفتی ارسال راهیان نور به کارکنان دانشگاه منطقه عملیاتی شهرانی و شهرانی برنامه های فرهنگی یگان نظامی دهلران امسال قدردان شجاعت سرلشکر شهید چاغروند برای اجرای گام دوم انقلاب در خرداد 1401 است.


بیشتر بخوانید:

حوزه تجهیزات نفتی در دانشگاه آزاد دهلران راه اندازی می شود


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران از معروف ترین فعالیت پژوهشی، فناوری و نوآورانه این واحد دانشگاهی در سال 1400 سخنانی گفت. «سال گذشته برای تولید 50 هکتار زمین کشاورزی برای تولید گیاهان دارویی درخواست مجوز دادیم. منابع طبیعی دهلران و این واگذاری رو به پایان است.

50 هکتار از گیاهان دارویی در مرحله نهایی اخذ مجوز است.

این مسئول برنامه توجیهی را ادامه داد درآمدزایی غیر شهروندی با توجه به فرصت‌های بوم‌گردی دهلران، برای تصویب به سازمان مرکزی ارسال شد، ایده سه ایده به همراه تیم پژوهشی و شرکت در رویداد گام دوم دانشگاه تهیه شد. کتاب درسی 10 دوره آموزشی کوتاه مدت برای صدور مجوز به سازمان مرکزی ارسال شده است که منتظر صدور مجوز برای برگزاری آن دوره ها هستیم.

انصاری پور از فعالیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران در حوزه آموزشی تقدیر کرد. جذب دانشجو از جمله فعالیت های آموزشی به معنای استانی می توان به پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد در نیمه سال قبل، پذیرش بیش از 200 دانشجو در نیمه اول سال قبل اشاره کرد که نسبت به سال قبل افزایش چشمگیری داشته است. . این واحد دانشگاهی و پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد بدون کنکور یکی از برنامه های واحد 1401 دهلران می باشد.

او گفت. وی ادامه داد: در سال گذشته اعطای وام های مختلف دانشجویی به دانشجویان یکی از پرطرفدارترین فعالیت های دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهلران در سال گذشته بود که مهمترین اتفاق این دانشگاه، راه اندازی دوره های کارشناسی ارشد فراگیر است که موجب جذب دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد می شود. آینده نزدیک.”

انتهای پیام/4121/4062/