علمی و پزشکی

احتمال تعطیلی ۲ هفته‌ای تهران با رکوردشکنی‌های کرونایی/ ستاد ملی مقابله با کرونا چه تصمیمی خواهد گرفت؟

به گفته شفاف ، تاج مورد حمله قرار می گیرد – هر روز رکورد جدیدی از تاج در کشور ثبت می شود ، رکوردهایی که فاجعه انسانی است ، زیرا “پس از مرگ تاج” با افزایش تعداد بیماران روبرو هستیم ، اکنون تاج هر روز است. بیش از 400 قربانی می گیرد. همین چند هفته پیش ، ما تعداد قربانیان تاجگذاری را با سقوط یک هواپیما در روز برابر کردیم ؛ اکنون به نظر می رسد دو پرواز در روز ، ایرانی ها را گرم نگه می دارد.

ایرانی ها تاریک ترین پاییز قرن را تجربه می کنند ، پاییزی که روزهای مرگباری را در دل خود جای داده است. در حالی که شهر تهران با 14 میلیون نفر جمعیت مانند یک کشور اروپایی است ، کنترل دولت تاج در این شهر نیاز به توجه ویژه دارد.

تهران پایتختی با شخصیت خاص است ، از نظر تراکم جمعیت و جمعیت شناور با بسیاری از شهرها متفاوت است که هر روز بر تعداد آنها افزوده می شود. جمعیت شبانه روزی تهران از حدود 800000 تا یک میلیون نفر متغیر است ، یعنی جمعیت استانها یا شهرها. آنها به این نزدیکی می روند ، می توانند ویروس کرونا را در کشور پخش کنند ، از طرف دیگر ، مبادلات اقتصادی و فرهنگی در پایتخت انجام می شود ، کارهای اداری زیادی انجام می شود ، برای کنترل تاج می تواند پاشنه آشیل باشد.

بیش از 6000 بیمار کرونا ویروس در بیمارستان بستری هستند و بیش از 1200 بیمار مبتلا به بیماری های قلبی عروقی روزهای سختی را در بخش های مراقبت ویژه می گذرانند.

به گفته معاون وزیر بهداشت ایراز حریرچی ، تهران محل تلاقی عروسی ها در این کشور است ، زیرا تعداد سفرها از سایر استانها به تهران زیاد است.

طبق کمیته بیماری های قلبی عروقی ، میزان بروز بیماری های قلبی عروقی در کشور و مرگ و میر زیاد است ، و بیماری در حال افزایش است و سمنان ، کردستان ، کرمانشاه ، خراسان شمالی ، کرمان ، مازندران ، تهران ، گیلان ، فارس و گلستان دو استان خراسان اخیراً به اوج خود رسیده اند.

 تهران و تاج

محمدرضا آفرگندی رئیس نظام پزشکی در مورد آمار مرگ و میر تاج گفت. همه گزارش شده است که مرگ های رسمی گزارش شده بیش از 300 یا بیش از 400 مورد در روز است ، مقامات وزارت بهداشت اعلام کرده اند که این آمار فقط آمار بیماران است. بالاتر از این است. سازمان نظام پزشکی در بیمارستانها در محل دفن افراد مبتلا به بیماریهای قلبی عروقی از طریق تحقیقات میدانی حداقل به سه مورد مرگ ناشی از Covid-19 دست یافته است. بنابراین ، این مسئله نیاز به توجه بسیار جدی دارد ، ما باید یک توافق نامه جنگی بدست آوریم.

پیش از این ، معاون وزیر بهداشت ایراز حریرچ گفته بود. “طبق دستورالعمل های سازمان بهداشت جهانی (WHO) ، کسانی که نتیجه مثبت می دهند اعلام می شود که در ایران ، مانند سایر کشورها ، ما آماری را منتشر می کنیم ، در حالی که تعداد مرگ و میرها می تواند به 1.5 برسد.” آمار اعلام شده 2.2 بار شمارش شد.

فراتر از سابقه بستری شدن در کرونا ویروس در تهران. افزایش مرگ و میر تاج طی 3 هفته آینده

علیرضا علی علی ، فرمانده ستاد مبارزه با فساد کرونا در تهران ، خواستار “سازماندهی جنگ” برای تمام ارگان های کشور شد. “چهره فراگیر و مخرب ایجاد شده توسط این ویروس به حدی است که بیشتر قدرت قوه مجریه تصرف می شود.” بود.

علی علی گفت. “متأسفانه ، آمار بستری شدن در بیمارستان های قلبی عروقی در پایتخت نگران کننده است. هشت ماه بعد ، رکورد بستری در بیمارستان های قلبی عروقی در تهران شکسته شد. “108 بیمارستان در تهران با بخش های قلب و عروق وجود دارد و تعداد بیماران جدی زیاد است.” احتمال افزایش مرگ و میر قلبی عروقی در تهران وجود دارد. ” ما انتظار نداریم که تاج ها هفته آینده سقوط کنند.

ولیعهد تهران گفت: “متأسفانه ، ترافیک در تهران تغییر قابل توجهی نکرده است ،” ترافیک درون شهری “، مناطق پر خطر مانند گذرگاه ها ، مراکز خرید و فروشگاه های زنجیره ای بیش از حد شلوغ است ، که به طرز نگران کننده ای خطرناک است.” ،

تاجگذاری و مرگ در حال افزایش است زیرا آژانس هواشناسی از ادامه آلودگی هوا در شهرهای صنعتی پرجمعیت گزارش می دهد.

بیماران بستری در کرونر

دلیل درخواست تعطیلات دو هفته ای در تهران

کوهپایه زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران ، در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: و ما نباید در اجتماعات عمومی در مراکز شهر باشیم و بتوانیم زنجیره انتقال بیماری را پیدا کنیم فرصتی برای ادامه روند کنترل بیماری پیدا کنیم.

کوهپایه زاده گفت. “مدافعان بهداشت هشت ماه است که با بیماری های قلبی عروقی دست و پنجه نرم می کنند ، تاج گذاری و مرگ و میر زیاد است. درست است که تعطیلات می تواند به زندگی مردم آسیب برساند ، اما این وقفه دو هفته ای به حفظ نظم کمک می کند.” بازسازی بیمارستان ها و ارائه خدمات بهتر. از طرف دیگر ، وقتی افراد در اجتماع کمتر سفر می کنند ، ویروس در جامعه کمتر گسترش می یابد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران اظهار داشت. “این احتمال وجود دارد كه اگر جلسه ستاد تاج گل ملی روز چهارشنبه برگزار شود و از روسای دانشگاه های علوم پزشكی و ستاد تاج گل تهران خواسته شود كه تعطیلات دو هفته ای را در تهران بگذرانند.”

کدام موسسات با درخواست تعطیلی دو هفته ای در تهران هستند؟

کمیته بهداشت و درمان تهران ، از جمله شورای اسلامی شهر ، ستاد مدیریت بیماری های تاجگذاری تهران ، فرمانداری و کمیته بهداشت مجلس شورای اسلامی ، تعطیلی دو هفته ای کمیته امنیت ملی تاج گل ملی را پیشنهاد داده اند. با تصویب این پیشنهاد ، تمام دستگاه های اجرایی شهر تهران ، از جمله دولت ، در این مدت بسته می شوند ، به جز دستگاه های کمک رسان. براساس این طرح ، محدودیت هایی برای جابجایی مردم در شهر اعمال می شود تا افراد بتوانند در این مدت در خانه بمانند.

عبدالحسین روح الامینی ، رئیس کمیته سلامت مجمع نمایندگان استان تهران ، به نمایندگی از 40 نماینده استان تهران ، از استفاده کامل از ظرفیت مجلس در این جنگ گسترده شکایت کرد و بر حمایت کامل ستاد سپاه تهران تأکید کرد. مرکز بهداشت تهران بر تصمیم گیری فوری ، مانند تعطیلات دو هفته ای در استان تهران ، با توجه به ملاحظات اقتصادی ، اجتماعی و امنیتی خود متمرکز است ، زیرا این تنها راه شکستن زنجیره است ، تا بتواند قدرت ارائه دهندگان خدمات بهداشتی و درمانی و بهداشتی تهران را بازگرداند.

سخنگوی شورای شهر تهران علی اطان در پی شیوع بیماری قلبی عروقی در توئیتی نوشت. در میان همکاران من ، تعدادی از کارشناسان و اعضای ستاد شورا ، خانم شهربانی امان ، آلوده شدند. در شورای شهر محدودیت هایی را برای حضور در نظر گرفته ایم. پیشنهاد قاطع ما به ستاد ملی هنوز یک تعطیلات دو هفته ای در تهران است.

محسن هاشمی ، رئیس شورای شهر تهران ، در مورد وضعیت همه گیر کرونا در تهران هشدار داد. پایتخت های تهران و تهران باید حداقل برای دو هفته بسته شوند ، در غیر این صورت باید منتظر عواقب بد آن باشیم. تصمیمات ما درباره تاج باید امیدوار کننده باشد ، نه پشت تاج!

رئیس شورای شهر تهران به دو برابر شدن مرگ تاج اشاره کرد و گفت: “موج جدید ویروس تعداد کشته ها را دو برابر کرده و مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده است. اگر برای جلوگیری از ویروس کرونا اقدامی م isثر انجام نشود ، باعث فاجعه انسانی سونامی در آذر می شود.

برج میلاد با نقاب

بستن تهران چقدر در کنترل بیماری های قلبی عروقی م effectiveثر است؟

مینو مهرز ، عضو کمیته علمی ستاد ملی علیه کرونا ، گفت: “بدتر از این؟” فاجعه رخ می دهد. خدا ما را بیامرزد. اکنون اوضاع وحشتناک است. ما در بیمارستان های قلبی عروقی بسیار بستری هستیم ، بسیاری از ویزیت ها ، بیماری های جدی و بسیاری از مشکلات. ما باید تهران را در اسرع وقت تعطیل کنیم.

یکی از اعضای ستاد سپاه ملی با اشاره به محدودیت های ازدواج در برخی از شهرها گفت: “روز دوشنبه اعلام شد که آنها در همه جا بسته خواهند شد ، اما در عمل می بینیم که همه چیز باز است.” بستن تنها راه برون رفت از این وضعیت است ، باید در اسرع وقت انجام شود. اکنون اروپا ، آمریکا درگیر شده اند.

حمید سوری ، متخصص اپیدمیولوژی و عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت: برای ادامه پیشگیری ، زمان بخرید هیچ تأثیر مثبتی ندارد. در عین حال ، هزینه و بار اقتصادی آن بسیار زیاد است.

سورین در پاسخ به این س whichال که به کدام برنامه کنترل معروف “پیشگیری برنامه ریزی شده” برای بستن شهر نیاز است ، گفت: “اگر چنین عملیاتی فقط برای استراحت های 2 هفته ای در نظر گرفته شود ، قطعاً کوتاه مدت ، مقرون به صرفه خواهد بود.” اصلاً خوب نیست

کادر آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزودند: “ما باید برنامه ای برای بستن تجارت برای کل قرنطینه داشته باشیم.” به عبارت دیگر ، اهداف آن باید روشن شود ، روشهای اجرای آن در عمل مشخص شود ، همچنین آمادگی همه جانبه سازمانهای سودآور و آمادگی مردم اطمینان حاصل شود.

سوری گفت: “س isال این است که آیا سفر به شهر ممنوع است؟” اگر پاسخ منفی باشد ، قفل کردن شهر بی معنی است مگر اینکه در طی 14 روز تمام ورودی های شهر قرنطینه شوند. اگر ترافیک رایگان باشد ، قفل شدن شهر تأثیر بسیار کمی خواهد داشت.

وضعیت نگران کننده عروسی در تهران

کیانوش هان آهن پور ، مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ، معتقد است که هزینه انسانی عدم رعایت حداکثر اقدامات بهداشتی و ایمنی بیش از حد تصور است. هزینه سفرهای غیرضروری ، مسافرت های اضافی ، تعاملات غیرضروری ، مسافرت ها ، جمع های کوچک و بزرگ ، عدم رعایت فاصله جسمی ، اول از همه ، استفاده غیر معمول ماسک عزیزانی هستند که مانند استادان پاییزی ، هر روز سقوط می کنند. البته ما آنها هستیم ، البته تحمیل هزاران میلیارد درام به ساختار اقتصادی که از فشار تحریم ها و فشارهای بین المللی رنج برده است.

آمار نشان می دهد که وضعیت کرونا در پایتخت تهران بسیار نگران کننده است ، و اگر قرار است بسته شود ، بسته شدن شهر باید با ورودی همراه باشد و افراد قفل شده اند ، و باید با در نظر گرفتن همه جوانب بسته شود. دسترسی به مراکز سرپایی کاهش می یابد.

انتهای پیام /