اخبار مشروح ۲۰ دوشنبه ۱۰ شهریور ۹۹

با توجه به شبکه اطلاعات شبکه اطلاعات ،
اصل تشکیل کلاس حضوری در سال تحصیلی جدید. وزیر آموزش و علوم با اعلام این موضوع گفت. “البته تصمیم نهایی در مورد آموزش ، ستاد ملی مبارزه با فساد است.”

**
رئیس ستاد مبارزه با فساد کرونا تهران همچنین در پاسخ به سوالی درباره برگزاری دوره های فردی یا خارج از برنامه در تهران پاسخ داد.
دکتر علی علی همچنین از تأثیر سفرهای اخیر در وضعیت تاجگذاری در کشور ، به ویژه در استان تهران ابراز نگرانی کرد.

**
متأسفانه 109 هموطن دیگر در اثر کرونا یک شبه جان خود را از دست دادند … کرونا تاکنون 21571 هموطن ما را کشته است … در 24 ساعت گذشته 1464 بیمار جدید کرونا پیدا شده است که 573 نفر در بیمارستان بستری شده اند. .. 28 منطقه هنوز سرخ یا هشدار هستند.

**
پروتکل ها باید متوقف شوند … در جلسه مقامات عالی رتبه قوه قضائیه ، رئیس قوه قضائیه از دادستان ها خواست قبل از جلسه پروتكلی را برای ر headsسای قوه قضائیه امضا نكنند.
رئیس قوه قضائیه همچنین درباره قراردادهای بانکی با نرخ بهره بالاتر از نرخ سود مصوب گفت: دستگاه قضایی ضمانت اجرایی برای این قراردادها نیست.

**
به منظور توسعه همکاری با همسایگان ، راه های تقویت روابط با کشورهای همسایه مورد بحث قرار گرفت … نقش مهمی در غلبه بر مشکلات بازی کنید … آقای روحانی از همه وزارتخانه ها خواست برای گسترش روابط خارجی به میدان بروند

**
جلسه ستاد تنظیم بازار برای تصویب تصمیم برای افزایش سهام کالاها و برخورد با متخلفان بازار لاستیک.

**
دستگیری 6 نفر از 123 شاکی متهم به کلاهبرداری به ارزش 100 میلیارد դրամ در شهرکرد.

روز ناپایدار بازار سهام با پایان سبز … شاخص بازار سرمایه عمومی در اولین ساعات معاملات با افزایش قابل توجهی آغاز شد و حدود چهل هزار واحد افزایش یافت … اما در میانه راه اندکی افت کرد و سرانجام 9 هزار واحد افزایش یافت. به یک میلیون و 727 هزار واحد رسید.
**
“مصطفی ادیب” برای تشکیل کابینه جدید لبنان منصوب شد … 12 جناح لبنانی برای انتخاب ترکیب کابینه با میشل عون رئیس جمهور رایزنی کردند.

**
هزاران صهیونیست در سرزمین های اشغالی علیه ناکارآمدی و فساد نتانیاهو معترض هستند … معترضان خواستار برکناری نتانیاهو هستند.

**
رنگ عزت و خرد حسینی ، با نگاهی به سوابق بهداشتی و اقدامات جالب ، عزاداری امسال با شور و حرارت بیشتری نسبت به سالهای گذشته متفاوت است.
**
آمار بیماری های قلبی عروقی در برخی کشورها.
تعداد افراد آلوده در هند به 3 میلیون و 650 هزار نفر رسیده است که 79 هزار نفر افزایش دارد … هند برای چندین روز رکورد روزانه عفونت در جهان را می شکند … 65000 هندی نیز جان خود را از دست داده اند.
تعداد کل افراد آلوده به شیوع دیگر در ایالات متحده به حدود 6 میلیون و 180 هزار نفر رسیده است … ایالات متحده بیش از 187 هزار فوت دارد … آیووا ، شمال ، داکوتای جنوبی و مینه سوتا تعداد موارد جدیدی را ثبت کرده اند.
CNBC از وضعیت بد اقتصاد ایالات متحده گزارش می دهد. در 6 ماه گذشته 3000 شرکت به دلیل تاجگذاری خسارات مالی زیادی متحمل شده اند … حداقل 26000 رستوران در ایالات متحده تعطیل شده اند.
در برزیل از مجموع 3 میلیون و 862 هزار نفر آلوده ، 121 هزار نفر فوت کردند … در اروپا ، تاج هنوز در موج جدیدی است … در فرانسه ، طی 24 ساعت گذشته 5500 عفونت جدید ثبت شده است.

تعداد موارد در انگلیس هر روز در حال افزایش است. براساس آژانس آمار دولتی ترکیه ، اقتصاد ترکیه تحت تأثیر تاج حدود 10 درصد کاهش یافته است.
**
با از سرگیری اعتراضات علیه بی عدالتی ساختاری در ایالات متحده ، چندین شهر در کانون اعتراضات قرار گرفتند.