عمومی

رسانه باید حق مدار ، عدالت طلب و مردم دار باشد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، آیت الله حسینی بوشهر صبح امروز دوشنبه در مراسم افتتاحیه رسمی بخش اردو زبان خبرگزاری حوزه علمیه اظهار داشت: مأموریت سمینارها یک مأموریت نبوی است ، آنها در غیاب سمینارها باید به نقش خود توجه بیشتری کنند. در راستای رسالت حوزه های علمیه ما ، امروز بار سنگینی بر حوزه های علمیه گذاشته شده است ، زیرا همه منتظر شنیدن صدای حوزه های علمیه در موضوعات مختلف هستند.

او اضافه کرد. “دوست دشمن می خواهد بداند که حوزه علمیه چه پیامی برای جهان دارد. اگر پیام حوزه های علمیه به روز ، روشن و مختصر باشد ، می توانیم پیام را منتقل کنیم.”

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با بیان اینکه در یک زمان هیچ رسانه ای ، خبری یا خبرگزاری در حوزه های علمیه ذکر نشده است ، گفت: “امروز آموزه های اهل بیت را منتشر کنیدع) و برای توسعه ظرفیت صنعت برای انجام مأموریت خود باید از رسانه ها به بهترین وجه ممکن و به زبان های مختلف استفاده شود.

وی در ادامه گفت: اسلام از ابتدا دوست و دشمن داشت و گفت: “اسلام هرگز منزوی نشده است ، همیشه با توجه به وجود اهل بیت (ع) او در برابر توطئه های دشمنان محکم ایستاد ، او همیشه می توانست با آموزش دانشمندان دینی به شبهات نسل جوان پاسخ دهد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر اینکه برای بستر جستجوی عادلانه در جهان آمادگی دارد ، گفت:ع) و آنها اشتیاق به محصولات لوکس دارند.

او اضافه کرد. در عصر ائمه (ع) دشمنان از رسانه های آن زمان مانند فساد برای تبلیغ علیه نیازمندان استفاده می کردند ، گویا برخی افراد از همان منبر به امام علی دعا می کردند.ع) آنها تردید داشتند.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با تأکید بر ارزش فعالیت های رسانه ای در ترویج آموزه های اهل بیت (ع) او گفت. “ما یک میلیارد و نیم مخاطب در مقابل ما داریم. به جای استفاده از جنگ سنگین ، مانند بسیاری از کشورها ، آنها از طریق رسانه ها افکار عمومی را به دست آورده اند. ما همچنین باید حق مردم برای صحبت کردن را به مردم بگوییم. “

او اضافه کرد. “قدرت رسانه ها بسیار مؤثر است ، اما رسانه ها باید درست محور ، عدالت گرا ، مردم محور باشند.”