در زمینه فرزندآوری احساسی قانون‌ وضع نکنیم

فرزندآوری

سخنگوی کمیته امور اجتماعی گفت: اقدامات غیر شعار حمایت می تواند به تسهیل ازدواج و زایمان کمک کند.

علی بابایی کارنامی در مصاحبه با سرگرمی برای همه ، در مورد لزوم برنامه های به اصطلاح زایمان برای تسهیل در ازدواج جوانان گفت. “مسئله زایمان یکی از راهبردهای سیستم است.” این موضوع خصوصاً مورد تأکید رهبری بود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: “مجلس یازدهم قطعاً در این موضوع مداخله خواهد کرد.” نمایندگان در این زمینه پیشنهاد ویژه ای ندارند ، آنها اولویت های دیگری دارند. کمیته امور اجتماعی باید با مرکز مطالعات پارلمانی همکاری کند تا در آینده برنامه خاصی را ارائه دهد. ما اصرار نداریم سریع عمل کنیم: از نظر عاطفی.

بابایی افزود. “ما باید در این زمینه به همه فرصت ها و تهدیدها نگاه کنیم.” برنامه ریزی کاربری اراضی و ساختارهای اقتصادی داستان مهمی در این داستان است. ما باید موانع را جدی بگیریم. کمک های غیر شعار می تواند در تسهیل ازدواج و زایمان مفید باشد. این داستان باید واقعی به نظر برسد.

نماینده مردم ساری در مجلس با اعلام اینکه “ما در زمینه فرهنگ پرورش کودک برنامه ای نداریم”. “موانع ضد فرهنگی مهمترین مانعی است که کمیسیون اجتماعی می تواند به آن کمک کند.” ما ازدواج جوانان را در اجرای قوانین قبلی مصر تسهیل خواهیم کرد. قانونی وجود دارد ، اگر دولت به مبانی نظری ازدواج اعتقاد داشته باشد ، باید در این زمینه فعالیت کند. ما هم آن را جدی می گیریم.

بابایی ادامه داد. برخی می گویند که بار مالی قانون تأمین نشده است. قوانین سابق ازدواج جوانان توسط دولت تصویب شده است. بنابراین سوالی در این باره وجود ندارد. دولت و وزارت جوانان متعهد هستند كه سالانه از این امر حمایت كنند. فرصت های بانکی در این زمینه باید مطابق با تورم باشد. سپرده مسکن از این نظر بسیار مهم است. اگر این داستان از 10 سال پیش گفته شده بود ، اوضاع در حوزه ازدواج بهتر می شد.

وی در پایان گفت: “جمعیت ما در حال پیر شدن است.” این یکی از نگرانی های رهبری در سال های اخیر بوده است. ایران یک منطقه بالقوه است ، در یک وضعیت ویژه قرار دارد. حمایت از وحدت ملی به عقلانیت و رضایت جمعیت ما بستگی دارد. ما باید از طریق مدیریت اراضی جمعیت را افزایش دهیم.

انتهای پیام: