آینده دولت عراق – سرگرمی برای همه

دولت عراق | سرگرمی

البته گفته دولتکاظمیبا قدرت فاصلهدارد ولینه بهاندازهای است که باعث سقوط دولت ها از “حیدرالعبادی” و “این فقط عبدالمهدی” استفاده می شود. شاید بهتر است گفت که عراق پس از ۱۷ سال از سقوط رژیم بعث در سال ۲۰۰۳ ، در دومی کنترل دولت است که با این توافق نامه را پوشش می دهد کار آمده است.
دولت تازهنفس عراق محصول سال رقابت; جنگ و در پایان از نومیدی و عوامل داخلی و خارجی که باعث تظاهرات مردم این کشور در ماه اکتبر از سال گذشته تا کنون بوده است. در این زمان همه طرف ها در توافق است که یک دولت تکنوکرات با بیشترین گرایش به یک گروه قومی و مذهبی او زمام امور را به دست خود او و به منظور خدمت به مطالبات مردم تبدیل شده اند در برابر, جنگ, جهان, آینده یمن و فساد است. مشروعیت دولت توسط مردم و میزان موفقیت آن شده است به خصوص در کوتاه مدت-به منظور حل مشکلات آن را به عنوان یک شورشی در جامعه است و اگر گفتند به انجام. اما در حال حاضر دولت کاظمی مختلف از کشورهای آن قدردانی نمی کند? چرا یک نفر می تواند حدس و گمان است که استعداد خود را بیش از پیشینیان خود را به منظور به دست آوردن مشروعیت در چشم مردم آن است ؟

پاسخ به سوالات فوق بودجه برای این دو هستند: اول نسبت به رشد فراگیر در انتخاب کاظمی به عنوان رئیس ستاد فنی و کمبدیل در تاریخمعاصر در عراق است. دوم ویژگی های شخصیت با نگاه به پس زمینه آن نیز علمی تاریخچه رسانه ها و در چند سال گذشته در راس دستگاه امنیتی هستند از نزدیک با هماهنگی جامعه عراق در حساب آن. بر خلاف گذشته کاظمی بین دو رقیب سرسخت و با نفوذ در جامعه عراق مورد تایید و پشتیبانی قرار دارد. ایران و امریکا را, پشتیبانی, آنها,” او گفت:. برنامه های دولت اعلام می شود. به عبارت دیگر حمایت مشترک بین ایران و ایالات متحده امریکا و دولت کاظمی خواهد بود که برای اولین بار بین دو کشور که رقبا در چند سال گذشته یکی از کلیدی ترین حملات در این سال در منطقه خاورمیانه به حساب آورد. پشتیبانی شده توسط ایران و امریکا علل کاظمی منتشر شده از دامنگستری تنش در روابط میان تهران و واشنگتن در عراق است. توجه خود را به حل فوری مشکلات است که در حال حاضر به خوبی بودن. سلامت و ثبات عراق را دچار آسیب شدید به. من موافقت می کنم, بالا, پشتیبانی از جامعه بین المللی دولت کاظمی از عراق مشکلات در حال حاضر. بانک جهانی وام برای پرداخت یک سال و نیم به ۴میلیارد دلار به دولت در بغداد قول داده است برای شما. علاوه بر این اتحادیه اروپا گفته است که یک میلیارد و نیم دلار در اختیار دولت کاظمی قرار داده است.

دولت تهمت همچنین وعده یک وام و کمک مالی داده است. علاوهبراین ، کاظمی تشویق بحث و گفتگو با دولت های کویت و امارات متحده عربی آغاز شده است, تاریخ بازپرداخت بدهی های این کشور, آنها فقط آن را نادیده گرفت. همچنین ممکن است به ارائه است که دولت به رغم تصویب هیچ بودجه برای سال مالی جاری و کسری بودجه در حدود یک میلیارد و نیم دلار و در دیدار فوری خواسته های مردم عراق داشته باشد. مشکل بزرگ عراق وابستگی به نسبت کامل اقتصاد به نفت است. ۹۲درصد حقوق ۳میلیارددلاری کارکنان صندوق و فروش نفت پوشش داده شده است. تاج و بسته شدن ناچار مختلف واحدهای کسب و کار. یک بار دیگر مشکلات موجود در عراق به بیش از دو برابر. کمک های مالی و وام های وعده داده شده, این می تواند دولت کاظمی و مقابله با این وضعیت حتی در کوتاه مدت بله.

اما از طرف دیگر این حدس و گمان که دولت کاظمی از پیشینیان خود این است که مربوط به ویژگی های شخصیت و پس زمینه آن است. کاظمی تاریخ رسانهایوامنیتی وجود دارد. این است که چرا از آن است که پس از او شخصیت عملی را که بیش از حد سیاست از زبان, و زبان, و هماهنگی خود را در افکار مخاطبان خود را بدانید. اظهارات کاظمی در دیدار با سفرای ایران و آمریکا در بغداد و همچنین به عنوان چگونه به “حسن روحانی” رئیس جمهور گفت: تفاوت بین نگرش عملگرا او است. تلاش برای شروع یک گفتگو و توافق با دولت های منطقه و جامعه بین المللی اخراج کامل اعضای دولت قبلی را انتخاب کنید “عبدالوهاب edl (m)” معاون سابق رئيس جمهور از کسب و کار مبارزه با تروریسم به رهبری سازمان سهم پرداخت ساعت پیش بازنشسته عراق به انتشار مکاتبات با برادر خود در مورد ممنوعیت با توجه به هر یک از رانتخواهی, شما ایجاد یک رابطه خوب با رسانه ها و افکارعمومی و در پایان نشان می دهد که نزدیک به رفتار پوپولیستی به منظور جلب مردم در. به کاظمی چهره عملی به روز رسانی اطلاعات آب و هوا است نه بیش از حد دور در آینده برای صلح در عراق, جامعه و اقتصاد است. اگر چه این فرصت را برای او به سکته مغزی رئیس جمهور جورج است که پس از یک سال ۲۰۰۳ در دادگاه بودند.
اوایل امروز این همه در مورد آینده دولت کاظمی مشکوک بتن, اما قطعا, دولت متفاوت از گذشته آن خواهد بود; اما تفاوت در این است که این محصول در یک نشانه اعتراض علیه مردم عراق در ماه اکتبر سال گذشته است.

* منتشر شده در روزنامه ابتکار | سه شنبه, ۲۳ اردیبهشت ۹۹