استان ها

۸۳۰ نفر از ایتام و فرزندان محسنین گیلانی در انتظار حامی

سرگرمی برای همه/ گیلان: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان با بیان اینکه 830 کودک بی سرپرست استان «فرزندان محسنین» در انتظار حامی هستند، گفت: حدود 42 هزار خیر خیر از کودکان بی سرپرست و مشمول طرح محسنین در استان گیلان حمایت می کنند.

عباس اهرابی در گفت و گو با خبرنگاران گفت. در حال حاضر 3 هزار و 152 کودک بی سرپرست و 8 هزار و 243 کودک از خانواده محسنین در استان گیلان از حمایت خیرین بهره مند هستند که علاوه بر امرار معاش، با مشکلات عدیده پزشکی، آموزشی و مسکن مواجه هستند. بر حامیان و عنایت همکاران اکرام، این بزرگواران افزوده شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان با اشاره به اینکه درآمد سرانه هر یتیم حدود 500 هزار و فرزندان محسنین 200 هزار نفر است، گفت: در سال 2018 به دلیل عدم وجود درآمد سرانه هر فرزند یتیم، این رقم حدود 200 هزار نفر است. سال گذشته داشتن.

او اضافه کرد. امسال بیش از 44 میلیارد تومان از کمک‌های حامیان به صورت نقدی و مابقی غیرنقدی بوده است.

اهرابی با اشاره به ثبت نام حامیان گفت: «افراد نوع دوست هستند، از یک یا چند کودک دلسوز به خوبی حمایت می کنند و با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir فرزند دلسوز را با شرایط مورد نظر خود (سن، جنس، سادات، بیمار، محل سکونت) انتخاب می کنند. همچنین حامیان می توانند برای اطلاع از وضعیت زندگی این افراد به صورت حضوری یا تلفنی به واحدهای امدادی افتخاری منطقه ای مراجعه کرده و سپس مراقبت از مراقب خود را انتخاب کنند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان ادامه داد: ارسال شماره 30003333 به شماره یک یکی از راه های ثبت نام در طرح اکرام یتیمان و محسن می باشد. همچنین استان های ارزشمند زیربنای طرح اکرام در شهرستان می توانند شخصا فرزند دلسوز خود را انتخاب کنند.

وی با ارزیابی اعتماد حامیان و خیرین گفت: برای تسهیل روش‌های پرداخت، کارت ویژه‌ای برای هر یتیم در نظر گرفته شده است که حامیان مالی می‌توانند آن را بدون وب‌سایت شناسه یا از طریق تمامی درگاه‌های بانکی و برنامه‌های کاربردی قرار دهند. سپرده‌های نقدی موجود. به طور مستقیم به هزینه کودکان مراقبت و مشاهده گزارش پرداخت در وب سایت.

اهرابی در پایان با قدردانی از حمایت های همیشگی مردم نیکوکار گیلان گفت: 830 فرزند ایتام و نیکوکار اخیرا تحت پوشش کمیته امداد منطقه قرار گرفته اند که هیچ حمایتی ندارد و امیدی به مشارکت خیرین دارد. منطقه می توانیم نیازهای این عزیزان را برطرف کنیم.

انتهای پیام: