اجتماعی

حمایت ماهانه ۱۰۰ فرزند یتیم و محسنین توسط یک خیر

سرگرمی برای همه/ روزه یک خیر در مراسمی ویژه فرزندان محسنین حمایت ماهانه این 100 کودک را به مبلغ یک میلیون ریال بر عهده گرفت.

به گزارش سرگرمی برای همه، عباس قوشاقانیان معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان جم از مردم نیکوکار استان برای بهره مندی از ماه مبارک رمضان به ویژه در روز بیست و یکم با اطعام ایتام نیازمند تشکر کرد. با وجود همه محدودیت ها و مشکلات اقتصادی، مراسم در میدان آستانه خوشبختانه مردم خیر استان خوش درخشیدند.

وی از برگزاری مراسم افطاری ویژه فرزندان ایتام محسن در ماه مبارک رمضان به همت خیر و حامی مهربان، تحت پوشش کمیته امداد کشور خبر داد. به طرق مختلف برای کودکان برگزار می شود.

جوشقانیان خاطرنشان کرد: این برنامه شاد، مفرح، افطاری ویژه و باشکوه در مجتمع حضرت معصومه (س) برگزار شد.

وی در ادامه با بیان اینکه مدیرکل کمیته امداد استان جمعه با فرزندان حاضر در این مهمانی صمیمانه و پدرانه صحبت کرد، گفت: در این مراسم ویژه 100 کودک یتیم و محسنین به همراه مادران خود شرکت کردند و آنان نیز ابراز خرسندی کردند. پایان مراسم اعلام و ارزیابی شد.

معاون مشارکت های مردمی کمیته کمک های دولتی جمعه افزود: «بعد از ارسال عکس های ماه مبارک رمضان بلافاصله بعد از مراسم برای حامی، نیکوکار در تماسی تلفنی از آمادگی خود برای تأمین یک میلیون ریال خبر داد. ماه به فرزندان 100 یتیم و محسنین ” ودیعه جدید.

انتهای پیام: