اجتماعی

۸۰هزار دانشجو و ۶هزار نخبه تحت حمایت کمیته امداد

با حضور رئیس کمیته امداد ، همزمان 80 مرکز خیریه در مراکز دانشگاهی جمهوری افتتاح شد.

طبق پایگاه داده کمیته امداد سرگرمی برای همه و امداد ، همزمان با ولادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و امام جعفر صادق (ع) ، 80 مرکز خیریه در دانشگاه های جمهوری و به صورت کنفرانس ویدیویی وجود داشت.

رئیس کمیته امداد ، سید مرتضی بختیاری ، طی مراسمی در دانشگاه علم و صنعت اظهار داشت که هدف از ایجاد مراکز خیریه رواج جنبش های وفادارانه در کمیته امداد است. این در حال انجام است و افراد می توانند یک یا چند یتیم را برای کمک به آنها انتخاب کنند.

وی ایجاد مراکز خیریه را گامی ارزشمند در جهت هدف قرار دادن کمک های مردمی و دستیابی به نیازمندان دانست. وی گفت: مراکز خیریه در چهار سطح فعالیت می کنند.

رئیس کمیته امداد ذکر کرد. “اقدامات خوبی در زمینه مراکز خیریه مستقر در مسجد انجام شده است. ما مراکز خیریه مسجد را به جایگاه اصلی خود برگرداندیم.”

در مورد خیریه های اتحادیه ، بختیاری گفت.

وی با تأکید بر ظرفیت بالای دانشگاه ها برای ایجاد مراکز خیریه در حوزه تخصصی گفت: وی افزود: امروز ما در زمینه ایجاد اشتغال با حمایت جامعه ، خانواده هایی با درآمد پایدار به حمایت علمی مراکز دانشگاهی ، نخبگان کشور نیاز داریم.

رئیس کمیته امداد با بیان اینکه 80 هزار دانش آموز تحت حمایت کمیته امداد هستند ، افزود: “امروز 6000 نخبه در کمیته امداد گنجانده شده اند که در آینده کارهای حساسی در کشور خواهند داشت. این موفقیت مرهون کمک خیرخواهان ایران اسلامی است.”

انتهای پیام: