استان ها

کمک های مردمی به کمیته امداد قزوین امسال 49 درصد افزایش داشت

به گزارش خبرگزاری “سرگرمی برای همه” از کازوین ؛ روز شنبه ، به مناسبت روز خبرنگار ، مهرعلی حقگویان در جمع فعالان رسانه ای در کمیته امداد آزوین اعلام کرد. برای افشای افکار عمومی و فرهنگ سازی. “

او اضافه کرد.

حق گیان یادآور شد. کار کمیته امداد یک زندگی شرافتمندانه داده است ، کار باید توسط مردم انجام شود ، عزت نفس مردم حفظ شود ، عزت حفظ شود.

او اضافه کرد.

122:

17000 سالمند تحت حمایت کمیته امداد

حق گیان اعلام کرد. 17000 خانواده سالمند در این ایالت مشغول به کار هستند ، و تلاش شده است که کارها را به افراد واگذار کنیم و بوروکراسی اداری را کاهش دهیم تا آنها را به کمیته های امدادی دیگر ارجاع ندهیم.

او اضافه کرد. طرح تغییر شهرستان باید در ایالت آزوین ، همراه با مرکز کنترل فقر ، معاون مشارکت و کمیته امداد ، برای کمک به نیازمندان اجرا شود.

حق گیان اعلام کرد. تا کنون دو منطقه در قزوین شامل خیابان مجاهدین-دیماج دارای چهار منطقه در شهرها است تا بتوانیم نیازهای مردم مناطق را برطرف کنیم.

او اضافه کرد. در کوتاه ترین زمان. “

فعالیت 120 مرکز خیریه در استان قزوین

مدیرکل کمیته امداد ایالت آزوین اعلام کرد: 120 مرکز و 44 مرکز خیریه در 120 ایالت آزوین تأسیس شده است که خدمات مربوطه را به نیازمندان ارائه می دهد.

او گفت.

به نوبه خود ، مشتری وجود ندارد

او اضافه کرد.

هاگ گایان افزود.

او گفت. بیشتر بسازید و نیازمندان را تأمین کنید.

معیشت

نذر شش میلیارد درم را بر روی العدا بگذارید

حق گیان اعلام کرد. امسال 5.5 میلیارد درام برای تعطیلات قربان اختصاص داده ایم که تا کنون بیش از شش میلیارد درام آن جمع آوری شده است.

اعلام کرد.

حاج گیان اعلام کرد. در تعطیلات ادیر ، 70،000 پرس غذای گرم ، 2 هزار بسته معیشتی ، 2 میلیارد و 900 میلیون درهم کمک مالی جمع آوری و به نیازمندان تقسیم شد.

مدیرکل کمیته کمک رسانی مشتریان مشتریان اعلام کرد:

او بیان کرد. در حال حاضر 32000 خانواده معادل 62000 نفر تحت پوشش این تسهیلات هستند.

“سال گذشته ، 50،000 خانواده در قالب وام ، مراقبت های پزشکی ، مسکن و جهیزیه کمک دریافت کردند و 62000 نفر در این امر مشارکت داشتند که مجموع آنها به بیش از 112000 نفر ، معادل 10٪ از جمعیت ایالت رسید. ، سرو شد “ما اطلاعاتی ارائه کردیم.

سال گذشته ما به حسینی غذا دادیم ، امسال مطابق پروتکل ها انجام می شود. »

11:

وی گفت که حقگویان اعتماد مردم به این نهاد را بسیار ارزیابی کرد. سال ها. “

او گفت. برنامه “اکرام یتیمان” پول خوبی دریافت می کند ، ما به هر یتیم یک میلیون و 200 هزار درام پرداخت می کنیم.

حق گایان در مورد جمع آوری زکات گفت:

او اضافه کرد. “سال گذشته پیش بینی کردیم که 22.5 میلیارد درام شکر جمع آوری شود ، اما این رقم حدود 28 میلیارد درام بود. ما توانستیم نیازهای خانواده های محروم را برطرف کنیم.”

مدیر کل کمیته امداد ایالت آزوین یادآور شد.