استان ها

۷۴شهر و روستا در قزوین در معرض سیل است

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه ازین ؛ قدرت الله مهدی خانی ، مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین گفت:

او اضافه کرد: در مورد پیشگیری از سیل و جلوگیری از سیل صحبت کنید.

این مقام مسئول گفت. برای حوادث غیر منتظره “

مهدی خانی از شهروندان خواست تا پایان هفته جاری به دلیل احتمال وقوع سیل و جاری شدن سیل از نزدیک شدن به رودخانه ها و مسیل ها خودداری کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قزوین سپس با اشاره به وضعیت اعتباری اداره کل مدیریت بحران کشور ، یادآور شد: هنوز:

علاوه بر پرداخت های سالانه به بخش مدیریت بحران ، سایر پرداختهای معوقات بدهی های کشاورزی شامل خسارت جبران خسارت است ، از جمله 130 میلیارد ریال معوقات سال گذشته. بدهی کشاورزان به منطقه قزوین اختصاص یافت.

یاد مهدیخان افتاد. وام های بازپرداخت بدهی کشاورزان آسیب دیده در استان قزوین برای امسال هنوز اعلام نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان کازوین گفت: مناطق دیگر محدود است و آنها قصد دارند آسیب های بلایای طبیعی را که اقدامات خوبی در ایالت آزوین در آنها انجام شده است ، کاهش دهند.

او گفت. وظایف دستگاهها و نحوه کار برای کاهش آسیب تعیین شد.

یاد مهدیخان افتاد. “البته ، قانون ظرفیت مناسبی را برای مدیریت بحران در نظر گرفته است. اینطور نیست که به دلیل مشکلات اعتباری ، از جمله تقاضای دستگاه های اجرایی ، کارهای ضروری یا کمک های پس از بحران به تأخیر بیفتد. “نصب تجهیزات نیازمند مدیریت بحران است.

این مقام مسئول گفت: افزایش عملکرد شتاب دهنده های لرزه ای در برنامه شتاب دهی Si گنجانده شده است. ارسال شده در:

مهدی خانی با تعیین محل ، قدرت و گسل فعال زلزله گفت که این یکی از عملکردهای شتاب دهنده های زلزله است. حوادث و زلزله. ” بودن.

مدیرکل مدیریت بحران استان قزوین با اشاره به اینکه تعداد قربانیان سیل و زلزله زیاد است اما از نظر مالی این خشکسالی و سرمازدگی بالاتر از آمار است ، گفت: وی اذعان داشت: بیشترین خسارات مالی ناشی از بلایای طبیعی در ایالت آزوین ناشی از خشکسالی یا سرمازدگی است و در سال های اخیر بیش از 2 هزار میلیارد درام در این زمینه زیان دیده است.

این مقام مسئول گفت.

مدیرکل مدیریت بحران استان کازوین نیز با بیان اینکه همیشه باید در برابر زلزله آماده باشیم ، افزود: ما همیشه باید آماده زلزله باشیم.

او ادامه داد.

مهدی خانی اظهار داشت:

آن مقام گفت. “

مدیرکل مدیریت بحران در ایالت ازوین اظهار داشت که بیشترین نگرانی ما در مورد زلزله مربوط به مناطق فرسوده است. ساختمان بهبود یافته است ، و در سال 2008 مقررات ساخت و ساز ، که بر طراحی زلزله تأکید دارد ، مورد توجه قرار گرفته است.

48: