ورزشی

گل محمدی: فکر کنم به قصد کشتن ما نارنجک زدند/ از اراده و غیرت بازیکنان پرسپولیس درس گرفتم

یحیی گل محمدی که در آخرین دیدار هفته بیست و یکم لیگ برتر مقابل “پرس اوباهان” “پرسپولیس” 2 به میدان رفت. “پس از پیروزی 0-0 ، او در مورد این بازی صحبتی نکرد ، اگرچه به دلیل وجود دوربین های تلویزیونی در اتاق مطبوعات بود ، سپس به میکسدزون در ورزشگاه فولادشهر آمد.” قبل از ورود به ورزشگاه. او به خبرنگاران گفت. خدا ما را بیامرزد که از اتوبوس ما خارج نشده ایم. صحنه وحشتناک بود ، فکر می کنم آنها این کار را برای کشتن انجام دادند.

او ادامه داد. نارنجک انداخته شده در سطح جنگ بود. ما با استرس زیادی وارد زمین شدیم ، حتی نمی خواستیم وارد بازی شویم ، اما فوتبال احترام آمیز بازی کردیم ، هواداران تلویزیون تماشا می کردند ، افرادی که برای ساختن مسابقه سخت تلاش می کنند. من تصمیم بازی را به بچه ها سپردم و آنها تصمیم گرفتند بازی کنند. من در اتوبوس بچه ها نبودم ، در اتوبوس بودم. وقتی صحنه را دیدم پاهایم لرزید و از اتوبوس پیاده شدم.

سرمربی “پرسپولیس” خاطرنشان کرد. “این منظره واقعاً وحشتناکی بود.” امیدوارم این مسئله را جدی بگیرند. پلیس نیز بسیار سخت کار کرد ، از لحظه ورود آنها به اصفهان تا زمان همراهی تیم به استادیوم ، آنها بسیار سخت کار کردند ، اما افرادی که چنین کاری کردند همه را متعجب کردند و از بالای پل اتفاقاتی از این دست افتاد.

او به گل محمد افزود. تاریخ هرگز فراموش نخواهد کرد. واقعاً باید به آن فکر کنید زیرا باعث عصبانیت می شود.

وی گفت: “من نمی دانم مهاجمان در اتوبوس پرسپولیس چه کسانی هستند ، اما همانطور که گفتم آنها برای دستگیری یا بازداشت آنها از دو دوربین استفاده کردند.” امیدوارم آنها در اسرع وقت به جزئیات این سوال پی ببرند تا بفهمند اهل چه کسانی هستند. قطعاً این سوال باید ریشه کن شود.

سرمربی “پرسپولیس” در مورد بازی با “اوبا اوبهان” توضیح داد. “آن زمان ما مورد توجه قرار گرفتیم. “ما در نیمه اول بازی را کنترل کردیم ، اما روی یک حادثه گل خوردیم.” ذوب آهن در دفاع یک تیم ثابت بود ، اصول دفاع را به خوبی رعایت می کرد. در مرحله گل حریف غافلگیر شدیم ، متأسفانه در طول مسابقه یک گل زدیم.

او به گل محمد افزود. “در نیمه دوم ما با تمرکز بهتری در زمین حاضر شدیم ، توانستیم بازی را بسیار تسریع کنیم.” ما از مناطق ایجاد شده به خوبی استفاده کردیم و بسیاری از گلهای زیبا را به ثمر رساندیم. به طور کلی ، از نظر نتیجه مسابقه بازی خوبی بود ، متشکرم من از بازیکنانم به خاطر روحیه عالی و تفکر قوی تشکر می کنم ، متشکرم من به آنها تبریک می گویم که علی رغم این فاجعه آنها عملکرد خوبی داشتند ، و این را مدیون اراده ملت هستم بازیکنان را به نفع خود.

او ادامه داد. “من از هواداران می خواهم كه به طور معمول از این بازیکنان حمایت كنند ، من جزئیات بیشتری نخواهم داد ، اما بازیکنان من مشكلات زیادی دارند. امیدوارم همه این مشکلات حل شود. من از غیرت و اراده خودم چیزهای زیادی آموختم. بازیکنان در بازی امروز ، همه گرم هستند. “

سرمربی “پرسپولیس” تعویض های خوب ، تأثیرش در نیمه دوم ، اینکه آیا تحلیل خوبی روی فولاد انجام داده را توضیح داد. “ما سعی کردیم در نیمه دوم پاس بهتری داشته باشیم. ما از فضا و ترکیب به خوبی استفاده کردیم ، آنها بسیار خوب کار کردند. با توجه به سرعت بازی که در نیمه دوم نشان دادیم ، کار تهاجمی “پرسپولیس” بسیار خوب شکل گرفته بود.

او به گل محمد افزود. “علی رغم آن حادثه دلخراش ، این واقعیت که بازیکنان من یک بر صفر عقب افتادند ، آنها باید فشار روانی زیادی را تحمل کنند تا در این مسابقه برنده شوند.” فراموش کردن کار سختی بود و طرز تفکر قوی ای را نیز به همراه داشت که کودکان ما آن را نشان دادند.

در مورد اظهار نظر یک روزنامه نگار از اصفهان ، مبنی بر اینکه این حادثه تلخ در خارج از شهر اصفهان رخ داده است ، ساکنان این شهر ، رسانه ها چنین اتفاقاتی را دوست ندارند ، که دو باشگاه ذوب آهن و سپاهان نیز آن را محکوم می کنند ، گفت حادثه خارج از اصفهان

روزنامه نگار ادامه داد. “این اتفاق در شهر فلاورجان رخ داد که گل محمد پاسخ داد که بهتر است جزئیات را وارد نکنم.” و امنیت و نیروی انتظامی بهتر می توانند آنچه را که اتفاق افتاده بررسی کنند تا بفهمند چه اتفاقی افتاده و ما منتظر گزارش آنها هستیم

وی برای گل محمد توضیح داد که برخی گفتند این افراد قصد دارند سپاهان و ذوب آهن را نابود کنند. “من با هیچ باشگاهی کاری ندارم ، اما این یک حرکت غیرانسانی بود.” احتمال چرخش اتوبوس به چپ بسیار زیاد بود ، و تجربه راننده جان بسیاری را نجات داد. من در اتوبوس نشسته بودم ، زیر میز قرار گرفتم چون صدای مهیبی داشت ، انفجارهای زیادی رخ داد. این یک حرکت واقعاً بد بود و اگر این نارنجک ها به سمت راننده پرتاب می شد ، بسیار خوب بود. بد است با توجه به سرعت اتوبوس بالاتر از 120 کیلومتر در ساعت است. اگر لاستیک منفجر شود ، همه باید به خود ضربه بزنیم ، در این صورت با یک فاجعه وحشتناک تاریخی روبرو خواهیم شد.

258 41: