اجتماعی

کاهش ۵۰ درصدی بستری‌های کرونایی در استان بوشهر

سرگرمی برای همه / بوشها: استاندار بوشهر ذکر کرد.

عبدالکریم گوند ، در جلسه ستاد ضد تاجگذاری “کرونا” بوشهر ، با ارزیابی حمایت و همکاری مردم ، بازارها و انجمن صنفی در اجرای برنامه 2 هفته ضد تاج گذاری ، گفت: از 10 شهر ایالت ، فقط بوشهر قرمز و بقیه زرد نارنجی است. E:

وی افزود: ستاد ملی کرونا پس از پایان محدودیت های دو هفته ای تغییر رنگ ویروس کرونا در شهرها اعلام خواهد کرد ، وی افزود. محدودیت ها تغییر می کند.

یک مقام عالی رتبه ایالت بوشهر با اشاره به رعایت بیش از 90 درصد سوابق بهداشتی مربوط به تاج گذاری در ایالت بوشهر ، خاطرنشان کرد: بستری شدن در بیمارستانهای قلبی عروقی در بوشهر نسبت به تابستان از 344 بیمار در 34٪ کاهش یافته است.

گراوند ، با ارزیابی پلیس ، همکاری بسیج سپاه در کنترل ورودی ها و اظهار داشت:

وی از اجرای برنامه شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد. “این برنامه برای مدیریت و کنترل بیماری های قلبی عروقی راه اندازی شده است که نقش مهمی در کاهش بروز بیماری در جامعه دارد.

استاندار بوشهر با استفاده از توانایی کنترل مشاهده مدارک بهداشتی در 10 شهر استان بوشهر افزود:

وی مراقبت از افراد مسن ، افراد مبتلا به بیماری های اساسی را ضروری دانست. تأكيد بر استفاده از ظرفيت هاي افراد ، م institutionsسسات ، مسسات و حمايت از آنها در اجراي برنامه شهيد حاج قاسم سليماني است.

استاندار بوشهر با اشاره به فرارسیدن 16 آذر و روز دانش آموز اعلام کرد که هرگونه تجمع برگزار کننده مراسم در این روز ممنوع است. برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا 16 ، هرگونه گردهمایی و مراسم در ارتباط با آذر ممنوع است. با تجمع آن ، شروع بیماری های قلبی عروقی آغاز می شود.

عبدالکریم گراوند افزود: “جلوگیری از تجمع مهمترین عامل در شکستن زنجیره انتقال و انتشار ویروس است.”

وی تأکید کرد که باید از اجتماعات عمومی مانند تشییع جنازه و عروسی خودداری شود.

مقام ارشد ایالتی بوشهر حفظ پروتکل بهداشت در ایالت و اعلام آن را مطلوب دانست. برآوردها نشان می دهد که سوابق بهداشتی دولت بیش از 85 تا 90٪ است ، همه این دستورالعمل ها باید رعایت شوند تا تعداد بستری شدن در بیمارستان کاهش یابد.

گراوند با ابراز تسلیت شهادت محسن فخری زاده با اشاره به تحرکات دشمن طی چهار دهه گذشته ، اظهار داشت: چهار دهه گذشته نشان داد که حرکات دشمن مانع ادامه ، پیشرفت و توسعه نبوده است. کند نمی شود.

وی با بیان اینکه چراغ علم و دانش با شهادت یک دانشمند بزرگ خاموش نمی شود ، افزود: “دشمنان معتقدند که ترور شهید محسن فخری زاده می تواند توسعه علم و فناوری در کشور را مختل کند.”

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه شهادت این دانشمند خللی جزئی در این مسیر علمی ایجاد نمی کند ، گفت:

عبدالکریم گراوند با تأکید بر لزوم جلوگیری از تفرقه و تضعیف دستگاه امنیتی ، گفت:

انتهای پیام: