استان ها

کاهش نسبی دمای هوا در مازندران

ISNA / مازندران: یک کارشناس اداره هواشناسی مازندران از کاهش نسبی دمای هوا در این ایالت خبر داد.

سیداحمد میرسادات در گفت وگو با سرگرمی برای همه ، با اشاره به پیش بینی وضعیت هوا در استان مازندران ، اظهار داشت: بر اساس آخرین نقشه های پیش بینی هواشناسی ، در روز جمعه ، اول آگوست ، هوا در این استان صاف ، کمی ابری همراه با کاهش گرما خواهد بود. روز و شب ، با طغیان ابرها ، باد ، رعد و برق و رعد و برق.

او اضافه کرد. “روز شنبه 23 آگوست ، آسمان دولت نیمه ابری ، با کاهش نسبی دما ، همراه با ابر ، وزش باد ، رعد و برق و رعد و برق پراکنده در طول شبانه روز خواهد بود.”
حداکثر دما در مناطق غربی از رامسر تا نور 28-32 و در مناطق مرکزی-شرقی – از 31 تا 34 درجه سانتیگراد است.

کارشناس اداره کل هواشناسی مازندران ادامه داد. در روز یکشنبه سوم آگوست ، هوا در این استان نیمه ابری است ، در روز – در عصر – ابری ، وزش باد ، رعد و برق – رگبار پراکنده.
به میرصادات گفت. آسمان مازندران سه شنبه دوشنبه هفته آینده نیمه ابری خواهد بود و در مناطق غربی از رامسر تا نور از 33 تا 29 روز سه شنبه افزایش نسبی دما رخ می دهد و حداکثر دما در مناطق مرکزی و شرقی بین 32 تا 36 درجه سانتیگراد است .

او اضافه کرد. “روز چهارشنبه ، 26 آگوست ، هوا در منطقه با کاهش نسبی هوا کمی ابری ، همراه با افزایش تدریجی ابر همراه با وزش باد ، رگبار باران در پایان روز ، رعد و برق پیش بینی حداکثر دما در مناطق غربی از 27 تا 31 ، در مناطق مرکزی-شرقی و از 30 درجه سانتیگراد. در داخل 34 درجه.

کارشناس اداره کل هواشناسی افزود. در روز پنجشنبه ، 28 آگوست ، آسمان کمی ابری و ابری همراه با درجه حرارت کم ، وزش باد نسبتاً شدید ، بارش پراکنده باران رگبار و رعد و برق ، و حداکثر دما به 25 تا 31 درجه می رسد. سانتیگراد

انتهای پیام: