اجتماعی

آسمان غالب مناطق صاف است

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: بر اساس نقشه های پیش بینی هواشناسی امروز در بیشتر آسمان صاف خواهد بود.

صادق آیاییان در مصاحبه با سرگرمی برای همه گفت: وی با بیان اینکه بر اساس نقشه های پیش بینی هواشناسی ، امروز بیشتر آسمان در اکثر مناطق کشور صاف است ، گفت: به

وی همچنین افزود:

مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی ادامه داد. در سواحل خزر در ایالات ، باد شدید موقت متوجه کاهش قابل توجه دما در محدوده 10 تا 15 درجه پیش بینی می شود ، به ویژه در سواحل دریای خزر.

وی گفت: شدت بارندگی در این مدت در استان های گیلان ، مازندران ، گلستان ، شرق اردبیل خواهد بود. او گفت:

Ia Iayan اعلام کرد که روز یکشنبه و دوشنبه (4 سپتامبر 5: 5) آب و هوا در بیشتر مناطق کشور پایدار و صاف پیش بینی می شود. یادآوری شد. ، همراه با باران ملایم بررسی شده است.

به گفته iaiayan ، سرعت باد از بعدازظهر پنجشنبه تا عصر جمعه در شمال غرب افزایش می یابد که در برخی مناطق با احتمال گرد و غبار همراه خواهد بود. از شنبه تا پایان هفته آینده وزش باد شدید در شرق کشور خواهد بود و در خراسان جنوبی ، خراسان جنوبی در استانهای رضوی ، سیستان و بلوچستان گرد و غبار در حال افزایش است ، کاهش دید افقی ، هوا کیفیت غیر منتظره نیست به

طی دو روز آینده ، Ia Iayan وضعیت آب و هوای تهران را اعلام کرد. فردا (4 سپتامبر) آسمان تهران در طول روز صاف خواهد بود کمی ابری گاهی وزش باد ، گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای 27 و حداکثر 38 درجه سانتیگراد شنبه (4 سپتامبر) صاف تا قسمتی ابری وزش باد گاهی وزش باد شدید وزش باد پیش بینی شده است 26 حداکثر دما: 36 درجه سانتیگراد.

انتهای پیام: