استان ها

رشد اقتصادی / رشد 14 درصدی تولید در مازندران را کاهش می دهد

عبدالله مهاجر در گفتگو با خبرنگار آنلاین “رکود اقتصادی در 1997 پیش بینی شده است. اکنون باید دندان و دندان خود را از دست دهیم ،” بحران مالی ما آنقدر لطیف نیست که دیگران بتوانند به آن پاسخ دهند. “

وی با بیان اینکه اگر قدمهای درست برداشته شود ، ایالات متحده و جهان تحت تأثیر قرار نخواهند گرفت ، افزود: فرصتهای موجود به این دلیل است که بخش مالی دولت فاقد برنامه ریزی لازم در این زمینه است.

مهاجر افزود: وقتی بخش خصوصی به دولت مشاوره می دهد ، موفقیت آمیز بوده است: “در عین حال ، توصیه های دولت همیشه در مؤسسات دولتی و مالی نتیجه می گیرد.”


4 هزار و 200 سکه هیچ دانشمندی ندارند / دولت به اشتباه رفت

مسوول اتاق بازرگانی مازندران با اشاره به نرخ ارز 4200 ساله گوجه فرنگی گفت: استقلال اقتصادی و استفاده از انحصار اقتصاد باعث ایجاد مشکلات در بخش مالی در کشور شد و گفت: 4200 تومان پول نیز مانند سیستم مالی مشخص و قابل پیش بینی نیست. این می تواند در قاچاق انسان مفید باشد.

وی گفت: “با این کار استفاده از فناوری مناسب برای مشاغل اداره شده توسط اشخاص ثالث امکان پذیر نیست.” “دومین لایحه مصوب نیز از ناکافی استفاده شده است و همین امر باعث شده تا بازارها پیش بروند.”

مهاجر بازار پول را فرصتی برای تخریب بازار توصیف کرد و گفت: تاکنون هیچ کس در حال سرمایه گذاری به دلار و دلار نیست و این باعث ایجاد بحران مالی در بازار شده است.

وی در ادامه خاطرنشان كرد: دولت وقتی صحبت از فعالیت اقتصادی می شود ، اقدام به ایجاد اشتباه برای ایجاد تقلب ، فساد و رانت می كند. به آن اعتماد کنید.

سخنگوی اتاق بازرگانی مازندران گفت: امروز ما نباید به یکدیگر نگاه کنیم ، زیرا حفظ این استراتژی بر عهده همه مردم ، دولت و جامعه مدنی است و باید یک اتحاد استراتژیک برقرار شود.

وی با اشاره به اجرای ماده 44 ، گفت: اگر این نکته مطرح می شد ، ما شاهد بحران مالی زیادی نبودیم و یک اشتباه این است که سایت به دلیل وام های حرفه ای ایجاد شده است.

وی همچنین در رابطه با مضرات توافق نامه بورژام ، تورم و نوسانات عوامل خارجی را از دیگر عوامل پیش روی اقتصاد ذکر کرد و گفت: توافق نامه بورژام خوب بوده و باید انجام شود. ریشه های شریر باید پژمرده و غلبه کند.

مدیر اتاق بازرگانی مازندران گفت: دولت باید اعتماد نمایندگان و افراد را به دست آورد و سرپرستان ناکاف را برطرف کند.

عبدالله مهاجر با اشاره به برنامه بلندپروازانه اقتصادی مازندران ، اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم بحران اقتصادی را به مقصد خود برسانیم و پیشنهاد 3 میلیارد دلاری سیاست خارجی از برنامه ششم یکی از خردمندترین است.


رشد 14٪ در سه ماهه صادرات به مازندران

وی با تأکید بر اینکه تا 3 میلیارد منطقه کشور قابل دستیابی است ، گفت: شناخت نقاط ضعف و شجاعت و غلبه بر چالش های پیش روی این مهم است.

مدیر اتاق بازرگانی مازندران از تقاضای اقتصادی منطقه خبر داد و گفت: “در چهار ماه نخست امسال میزان فروش در منطقه 14٪ و صادرات به 154 میلیون دلار رسیده است.”

وی با تمجید از علاقه زیاد استاندار به امور مالی اظهار داشت: هر هفته مشکلات تجاری بازنگری و پایش می شود و با هر ارزیابی که انجام می شود انجام می شود.