اقتصادی

راه‌های صادرات پوشاک‌ تولید مازندران به کشورهای منطقه هموار شود

سرگرمی برای همه/مازندران استاندار مازندران با اشاره به اینکه با همکاری اتاق بازرگانی و اداره کل مازندران باید راه های صادرات البسه منطقه به کشورهای منطقه هموار شود گفت. جهاد حرفه ای و دانشگاهی مازندران اقدامات مناسبی را در زمینه طراحی لباس بدون استفاده از مدل های خارجی انجام داده است، باید مورد حمایت جدی قرار گیرد.

به گزارش سرگرمی برای همه، سیدمحمود حسینی پور امشب در بازدید از نمایشگاه توانمندسازی بانوان مازندران که در محل دائمی نمایشگاه های نیاوران ساری برگزار می شود، با بیان اینکه دولت سیزدهم از برگزاری نمایشگاه های کاربردی برای توانمندسازی بانوان و تولید پوشاک لوکس حمایت می کند، اظهار کرد: از برگزاری نمایشگاه بین المللی توانمندسازی زنان در این نمایشگاه خبر داد. با سازوکارها و الگوهای اسلامی.

وی با اشاره به اینکه با همکاری اتاق بازرگانی و اداره کل مازندران باید راه های صادرات پوشاک منطقه به کشورهای منطقه هموار شود افزود. اداره کل فنی، حرفه ای و دانشگاهی جهاد مازندران در زمینه طراحی لباس بدون استفاده از مدل های خارجی اقدامات مناسبی را انجام داده است.

نماینده عالی دولت در مازندران آغازگر این مراسم را اداره کل امور بانوان و خانواده فرمانداری به همراه معاون هماهنگی امور اقتصادی، اداره کل گردشگری و میراث فرهنگی، صنایع دستی و مرزبانی اعلام کرد. این نمایشگاه، کار زنان و ادامه آن است. چنین نمایشگاه هایی باید در سراسر منطقه برگزار شود.

این مقام افزود. «در سال‌های آینده باید چنین نمایشگاه‌هایی با کیفیت بهتری در مازندران برگزار شود تا ایده‌های جدیدی در حوزه پوشاک آشکار شود و طراحان معرفی شوند.

حسینی پور با توجه به ارزیابی خود از نمایشگاه پوشاک فن بازار مازندران گفت: «قابلیت های یافت شده در این نمایشگاه نشان می دهد که مازندران می تواند به کشورهای منطقه لباس صادر کند.

وی با اشاره به اینکه تعامل فرهنگی مازندران با سایر استان ها یکی از اهداف ما برای برگزاری این نمایشگاه ها به ویژه در حوزه بانوان بود، گفت. «در نظر داریم به زودی نمایشگاه جامع پوشاک و سایر محصولات را در مازندران برگزار کنیم.

انتهای پیام