عمومی

کاش شبیه طارمی بودی! – سرگرمی برای همه

ای کاش سردار جسارت و شجاعت طارمی را نیز داشت تا چالشی جدید در فوتبال خود امتحان کند. اگر او حداکثر تمایل به جدایی داشت ، “en enit” می توانست او را متوقف کند. افسوس ، روسیه به خانه امنی برای آزمایش تبدیل شده است ، این بازیکن تمایلی به ترک سرزمین تزارها ندارد.

به گزارش سرگرمی برای همه ، این روزنامه دنیای اقتصاد او نوشت: “تاریخ معمولی بود.” با شروع پنجره نقل و انتقالات تابستانی در اروپا ، شایعاتی مبنی بر انتقال شایعه انتقال به تیم معتبرتر لیگ برتر روسیه از سن پترزبورگ مطرح شد. در ابتدا موضوع “رم” به طور جدی در ایتالیا مورد بحث قرار گرفت ، گفته شد که آزمون در این تیم می تواند شاگرد خوزه اوزه مورینیو باشد. سپس ماجرای انتقال سردار به بایر لورکوزن در مسابقات قهرمانی آلمان را به شکل بسیار زنده تری شاهد بودیم. این دو شایعه تعداد زیادی از رسانه های ایرانی-اروپایی را برای هفته ها به خود مشغول کرد ، اما در نهایت هر دو رد شد. با نزدیک شدن به آخرین روزهای پنجره تابستانی ، این بار لیون فرانسوی به عنوان قوی ترین مشتری سردار شناخته شد ، او گفت حضور او در لیگ قهرمانان قطعی است ، اما باز هم این اتفاق نیفتاد. این بار همه جزئیات رسانه ای شد. باشگاه روسی برای توافق سردار 25 میلیون یورو درخواست کرد اما تیم فرانسوی بیش از 15 میلیون پرداخت نکرد. سرانجام ، توافق نهایی حاصل شد ، حتی معتبرترین نشریه Equipe مدعی شد که این معاینه روز دوشنبه در لیون انجام می شود ، اما در آخرین ساعات پنجره تابستانی خبر انتقال برای ادامه معاینه اعلام شد. در مسابقات قهرمانی روسیه

سردار نه سال پیش در حالی که تنها 17 سال داشت راهی روبین کازان شد تا دسته دوم روسیه را به عنوان نقطه شروع تیم های بزرگ انتخاب کند. با این حال ، حضور او در این پلتفرم انتشار تا 26 سالگی ادامه داشت. این آزمون در سال های اخیر برای تیم هایی مانند روستوف enit یک رکورد نبوده است. به خصوص در این دو ، سه فصل گذشته ، مشخص شد که سقف فوتبال روسیه برای این بازیکن بسیار کوتاه است ، مهارت های او هدر می رود. امسال ، موضوع انتقال آزمون به تیم بزرگتری بسیار جدی شد ، زیرا این بازیکن به آخرین فصل قرارداد خود با “En Enit” رسیده بود. در چنین مواردی ، معمولاً گارد باشگاه برای فروش بازیکن بازتر است. زیرا در پایان قرارداد ، بازیکن فوتبال “آزاد” می شود و به رایگان به هر تیمی می رود. به همین دلیل ، انتظار می رفت که “en enit” در نهایت سردار را بفروشد ، اما آنها این کار را نکردند. کی میدونه؟ شاید آنچه “Enites” را متحد می کند این باشد که سردار دوباره قرارداد را تمدید می کند و کل این چرخه تکرار می شود. ای کاش این اتفاق نمی افتاد ، و او آزادی آزادی قریب الوقوع خود را می دانست.

شش سال بعد ، مهدی طارمی در سنین بالاتر از امتحان راهی اروپا شد ، اما با انتخاب مناسب ، امروز در مکان مناسب قرار گرفته است. ای کاش سردار جسارت و شجاعت طارمی را نیز داشت تا چالشی جدید در فوتبال خود امتحان کند. اگر او حداکثر تمایل به جدایی داشت ، بعید بود که “en enit” بتواند او را متوقف کند. “مایه تاسف است که روسیه به پناهگاهی امن برای آزمایش تبدیل شده است. این بازیکن تمایلی به ترک سرزمین تزارها ندارد.”

انتهای پیام: