ورزشی

بازیکن پورتو باید قدردان طارمی باشد

به گزارش خبرگزاری سرگرمی برای همه؛ شب گذشته در چهارمین دوره جام حذفی پرتغال، پورتون در خانه خود با نتیجه 5 بر 1 مقابل فلورانس به برتری رسید. مهدی طارمی در این بازی گلی نخورد اما توانست یک ضربه پنالتی را به ثمر برساند. (اینجا را نگاه کن)

اگرچه انتظار می رفت مهدی طارمی پشت توپ باشد، اما ستاره ما این فرصت را به بازیکن جوان “پورتو” داد تا گل اول را بزند.

فرانسیسکو کونسیچ، فرزند سرمربی “پورتو” توانست اولین گل خود را از روی نقطه پنالتی از طارمی به ثمر برساند و سپس پدرش را در آغوش گرفت.

کونسیچ گفت پس از این اتفاق پسرش باید قدردان طارمی باشد چرا که می توانست خودش توپ را بزند تا به عنوان بهترین گلزن پورتو شناخته شود.

سرمربی تیم فوتبال پورتو گفت: برای یک مهاجم گلزنی بسیار مهم است. ما ضربات پنالتی را از قبل تعیین می کنیم، اما بازیکنان می توانند هر زمان که بخواهند این تصمیم را تغییر دهند. در چنین لحظاتی بازیکنانی که خیلی خوب عمل کرده اند باید پشت نقطه پنالتی باشند. کسانی که به دنبال گلزنی هستند و این فرصت برای آنها ایجاد شده است.

وی ادامه داد: فرانسیسکو بازیکن پورتو است. بازیکن جوانی که کیفیت پیوستن به تیم را دارد. وقتی روی زمین نشست، روی نقطه پنالتی ایستاد، گل زد، به سمت من آمد و از من تشکر کرد.

کونسیچ گفت: به فرانسیسکو گفتم باید طارمی را ارزیابی کند، چون معمولاً از روی نقطه پنالتی شوت می کند، تصمیم گرفت ضربه پنالتی خود را به فرانسیسکو بزند.

256 251: