عمومی

چهار داوطلب دیگر واکسن “رازی کوو پارس” را دریافت کردند

با توجه به پایگاه داده شبکه اطلاعات ،
دکتر سعید کلانتری ، متخصص بیماری های عفونی امروز (پنجشنبه) گفت که تعداد داوطلبان در این مرحله 13 نفر است. “پیش از این ، دو داوطلب در 31 مارس واکسن دریافت کردند و چهار داوطلب در مارس این واکسن را دریافت کردند. 3. »

او گفت. “تزریق واکسن ایرانی رازی کو پارس به عنوان بخشی از مرحله اول یک آزمایش بالینی ، شنبه آینده در هر سه داوطلب انجام می شود و کلیه پیشگامان این طرح مطالعاتی واکسن خود را دریافت می کنند.

وی گفت: فلاح تعداد داوطلبان در مرحله اول آزمایش انسانی این واکسن را 133 نفر اعلام کرد. طرح این مطالعه به ترتیب شامل 13 نفر در گروه اول ، بقیه در چهار گروه 30 نفره خواهد بود.

معاون فناوری واکسن های تیغ و موسسه تحقیقات سرم و گفت. “وضعیت عمومی داوطلبانی که این واکسن را دریافت کرده اند خوب است ، هیچ عارضه جانبی جدی نشان ندادند.”

آزمایش بالینی واکسن های رازی م Instituteسسه کوپارس رازی ، اولین واکسن تزریقی ، پروتئین کرون ، روز اول (4 مارس) مرحله اول آزمایش انسانی را با حضور دو داوطلب مرد با حضور کاظم خاوازی وزیر جهاد کشاورزی تزریق کرد. دانشگاه ایران آلیل کوهپایه زاده ، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران

تزریق واکسن Razi Koopars دومین تاج گذاری ایرانی است که در تاریخ 31 مارس بر روی داوطلبان انجام شد.

واکسن کوپارس رازی اولین واکسن استنشاقی تزریقی پروتئین ویروس کرونا بازیافتی است که توسط موسسه تحقیقات سرم واکسن رازی به کارگردانی سازمان بهداشت جهانی و در روز دوشنبه (11 فوریه 2010) در همان م theسسه افتتاح شد. مستقر در کرج.

موسسه Raz از مارس 2010 ساخت واکسن را آغاز کرد و از روش واکسن پروتئین بازیافت شده ، یکی از ایمن ترین واکسن ها ، برای ساخت آن استفاده کرد.

این موسسه تولید این واکسن را بین مارس 1998 و اواخر آوریل 1999 به پایان رساند. مقدار و تجویز آن در ماه مه انجام شد و از ژوئن 1999 ، این واکسن بر روی 500 حیوان آزمایش شده است.

واکسن Kupars Raz توسط کار تخصصی سازمان غذا و دارو وزارت بهداشت انجام می شود. طبق کمیته اخلاق ملی ، آزمایش انسانی این واکسن در 13 نفر در بیمارستان رسول اکرم تهران آغاز شده است.