عمومی

چند روش برای ذخیره سازی عکس پروفایل اینستاگرام

افراد زیادی روزانه از اینستاگرام استفاده می‌کنند. در این بین هر شخصی برای معرفی خود به دیگران یک پروفایل دارد. پروفایل محلی است که افراد و کاربران Instagram در بایو به توضیح روحیات، احساسات و علایق خود می‌پردازند. همچنین پیج‌های تجاری در این بخش خدمات خود را معرفی می‌نمایند.

با همه‌ی این تفاسیر هر شخصی و هر کسب و کاری در این برنامه باید یک عکس پروفایل برای خود انتخاب کند. سوالی که مطرح می‌شود این است که آیا عکس پروفایل امکان بارگیری دارد. امروز در مجله تبلیغ چه به ذخیره سازی عکس پروفایل اینستاگرام از روش‌های متعددی خواهیم پرداخت.

ذخیره‌ عکس پروفایل اینستاگرامی
ذخیره‌ عکس پروفایل اینستاگرامی

آیا ذخیره سازی عکس پروفایل اینستاگرام ممکن است؟

اگر به دنبال دانلود عکس پروفایل یکی از پیج‌های اینستاگرامی باشید، حتما تلاش زیادی برای این کار کرده‌اید و نتیجه‌ای نگرفته‌اید. فراموش نکنید که اینستاگرام هیچ روش مستقیمی برای دانلود عکس پروفایل کاربران ارائه نکرده است. بنابراین شما به هیچ وجه نمی‌توانید از نسخه‌ی رسمی اینستاگرام عکس یک فرد را در گالری خود بارگیری کنید.

اما خوشبختانه برنامه ها و روش‌های زیادی وجود دارند، که به وسیله‌ی آن‌ها امکان بارگیری عکس پروفایل این برنامه میسر است. در واقع برای این کار باید از روش‌های متفرقه کمک بگیرید و از برنامه‌های جانبی استفاده کنید. ذکر این نکته هم الزامی است که پروفایل بر خلاف پست و استوری، یک عکس با اندازه‌ی کوچک است و اسکرین شات روش مناسبی برای نگه داشتن آن نیست. برای همین پیشنهاد می‌کنیم روش‌های بعدی را انجام دهید.

ذخیره سازی عکس پروفایل اینستاگرام با چند روش کاربردی

  • استفاده از آدرس URL پروفایل

ابتدا به پروفایل شخص مدنظر خود را مراجعه کنید. در بالای صفحه با انتخاب گزینه‌ی سه نقطه، منوی پایین صفحه را باز کنید.

استفاده از آدرس URL پروفایل برای دانلود عکس پروفایل
استفاده از آدرس URL پروفایل برای دانلود عکس پروفایل

در ادامه‌ی ذخیره سازی عکس پروفایل اینستاگرام باید از منوی باز شده روی عبارت copy profile URL کلیک کنید.

 استفاده از آدرس URL پروفایل برای دانلود عکس پروفایل 2
استفاده از آدرس URL پروفایل برای دانلود عکس پروفایل 2

حال باید آدرس کپی شده را در مرورگر خود باز کنید. سپس با کلیک روی عکس پروفایل عبارت save  را پیدا کنید. این عبارت بسته به مرورگرهای مختلف می‌تواند متفاوت باشد.

فراموش نکنید که با استفاده از این روش در گوشی عکس پروفایل شما به کیفیت پایینی  دانلود خواهد شد. در صورتی که می‌خواهید با استفاده از این روش عکس را با کیفیت بهتری دانلود کنید، بهتر است از ویندوز استفاده کنید.

در این صورت با طی کردن مراحل فوق، در صفحه‌ی پروفایل فرد کافی است که با استفاده از کلیدهایctrl و + ، عکس پروفایل را بزرگتر کنید و سپس اقدام به ذخیره سازی آن کنید.

  • استفاده از سایت InstaDP

برای ذخیره سازی عکس پروفایل اینستاگرام حتما نباید مراحل فوق را انجام دهید. شم می‌توانید به سایت instadp مراجعه کنید و به راحتی هر عکس پروفایلی را دانلود کنید.

ابتدا به سایت instadp.org مراجعه کنید. در ادامه باید درون کادر مشخص شده، آیدی فرد مدنظر خود را وارد کنید.

استفاده از سایت برای دانلود عکس پروفایل
استفاده از سایت برای دانلود عکس پروفایل

پس از وارد کردن آیدی فرد و جستجوی نام پروفایل، این پلتفرم عکس پروفایل شخص را در قالب یک بسته به شما ارائه می‌دهد. با کلیک روی گزینه‌ی زیر این عکس را دانلود کنید.

استفاده از سایت برای دانلود عکس پروفایل2
استفاده از سایت برای دانلود عکس پروفایل2
  • استفاده از برنامه insfull

توجه کنید که برنامه‌های زیادی برای ذخیره سازی عکس پروفایل اینستاگرام در سطح اینترنت وجود دارند. شما می‌توانید این برنامه ها را دانلود و استفاده کنید. اما یکی از بهترین برنامه‌هایی که برای این کار وجود دارد، insfull است. کار با این اپلیکیشن بسیار ساده بوده و به راحتی عکس پروفایل هر صفحه‌ای را می‌توانید دانلود کنید.

ابتدا وارد برنامه شوید. در کادر مشخص شده در شکل، آیدی پروفایل شخص مدنظر را وارد نمایید. تا عکس‌های پروفایل وی برای شما به نمایش گذاشته شود.

استفاده از برنامه insfull برای دانلود عکس پروفایل
استفاده از برنامه insfull برای دانلود عکس پروفایل

حال تنها کاری که باید بکنید این است که عکس پروفایل را در کیفیت دلخواه خود ذخیره کنید. البته بارگیری عکس باکیفیت HD نیازمند پرداخت‌های درون شبکه‌ای است. هر چند که کیفیت متوسط نیز نمره‌ی قابل قبولی خواهد گرفت و قطع نیاز شما را برطرف خواهد کرد.

استفاده از برنامه insfull برای دانلود عکس پروفایل 2
استفاده از برنامه insfull برای دانلود عکس پروفایل 2

روش‌های زیادی برای ذخیره سازی عکس پروفایل اینستاگرام وجود دارد. استفاده از اپلیکیشن‌های فراوان و همچنین روش‌های متفرقه می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. همچنین نباید از بات‌های تلگرامی غافل شد. این بات‌ها نیز می‌توانند به راحتی عکس‌های پروفایل پیج‌های اینستاگرامی را ذخیره کنند. اما نکته‌ای که باید توجه کنید این است که با توجه به فیلتر تلگرام و همچنین مشکلاتی که باقی روش‌ها دارد، ما سعی کردیم آسان ترین راه‌ها را به شماآموزش دهیم. از این روش ‌ها استفاده کنید چرا که شما را به سرعت به هدفتان خواهد رساند.

منبع : https://tablighche.com/