عمومی

چندکلام برای نمایندگان مجلس، قبل از پایان این چهار سال!

اما می خواهم به چند نکته اشاره کنم که برای دشت اول بد نیست.
1. اگر می خواهید انتخابات ریاست جمهوری پارلمان شوید و شما را به عنوان یکی از روسای جمهور تبدیل کنید ، این نیش نیست که به راحتی در گلو جناح قرار بگیرد و نفس بکشد.

2- وظیفه شما تصویب قوانینی و نظارت بر اجرای آنها است. مسئولیت های نامحدودی را بر خود تحمیل نکنید و به متن قانون برگردید.

3. شما مسئولیت های زیر را ندارید:

– دخالت در برکناری و استقرار دستگاه اجرایی. بنابراین باید اصل تفکیک اختیارات رعایت شود: “درست نیست باج دادن ، اخاذی پول ، تهدید به بازجویی و تهدید برای گرفتن امتیاز ، کارایی نخواهد داشت.”
– یک سیستم طولانی و گسترده در این کشور وجود دارد که وظیفه آن توسعه و تهیه برنامه ریزی است. مداخلات برای اجرای چنین برنامه هایی و کسب امتیاز ، جزو مسئولیت های شما نیست.
– آواز خواندن خوب است ، اما خوب نیست. قبل از سخنرانی صحبت کنید ، نه با شعارها ، گفتارها و گفتارها.
– برای مردم فرقی نمی کند که شما برای ورود به مجلس چند صد میلیون یا چند میلیارد هزینه کنید ، بنابراین بین دلالان و جستجوی اجاره و توافق ، اصولاً و غیره یک خط بکشید. در غیر این صورت ، پایان شما خوب نخواهد بود.
– زنده باد مردگان ، به آنها بگویید که به مردم کشور خود توجه نکنید ، زیرا وقتی صفحه باز می شود ، شعارها برمی گردند. و مرگ شما زنده خواهد شد
– وظیفه شما در مراسم تشییع جنازه سران کشور شما حضور ندارد ، گرچه خوب است در این مراسم حضور داشته باشید ، اما اگر این موضوعات بر فعالیت های قانونی و کنترل شما در مجلس تأثیر بگذارد ، این امر تضمین می کند.
– آگاه باشید که این مکان ها در دستان شما ایمن هستند و فردا از شما گرفته می شوند و شما باید در هر دو جهان مسئولیت داشته باشید.
– دروغ و تهمت ، شعارهای خالی و تخریب را فراموش کنید ، در غیر این صورت به شما آسیب می رساند.
– مواظب هاله نور و توهم باشید. به دست آوردن شغل نیاز به مهارت دارد و می تواند مورد تردید باشد. بنابراین مواظب خود باشید تا اعتماد به نفس خود را جعل نکنید.