عمومی

پیش نویس مالیات بر مجموع درآمد تدوین شده

محمدعلی دهقانی دهنوی در برنامه تیتر امشب با تشریح اقدامات وزارت دارایی در زمینه کاهش تولید ، گفت: ما مجوزهای ملی را تنظیم کرده ایم و ابزارهای لازم را تهیه کرده ایم و کلیه مجوزها و استعلام های دولت به دلیل این سایت است. با این حال ، سازمان های بزرگ دیگر هنوز آنطور که شایسته است دریافت نکرده اند.

وی گفت: “یک صندوق بزرگ وجود دارد که می تواند مشروعیت دولت و مجلس را به چالش بکشد ، و سپس من سیستم حقوقی در این کشور را به روشی برای ممنوعیت مجوزها تبدیل می کنم.” دریافت مجوز برای ماهها برای شروع کار خود بعد از اتمام کار ، شروع به کار کردن به آنها می گوید ، پس از اتمام کار و ماهیت کار خود ، بررسی کنید و گواهینامه های خود را به آنها بدهید یا خیر ، اگر کاری خلاف تعهدشان باشد ، مانع از ادامه فعالیت آنها می شود. بیایید فعال باشیم.

دهقانی با واکنش به طرح ارسالی به مجلس سه نفره اظهار داشت: با مجوز بعدی می توان فعالیت های اقتصادی را برای متقاضیان با مسئولیت های مهم آغاز کرد و با این کار مشکل مجوز کار 80 روزه به پایان می رسد. این کار را می کند

معاون وزیر خزانه داری با بیان اینکه اقدامات خوبی برای مهار جهانی شدن انجام شده است ، اظهار داشت: اقدامات خوبی در رابطه با صادرات کالاها در کشور مانند تولید نفت انجام شده است که قبلاً آن را وارد می کردیم اما اکنون نیازی به واردات نفت نداریم.

وی اظهار داشت: همان طرح مسکن که توسط میلیونها نفر ثبت شده است ، 30،000،000،000،000 دلار به تجارت اول داد که به ایجاد و یافتن شغل در ارتقاء مسکن کمک می کند.

سید احسان خانودوزی ، یک اقتصاددان ، به کاهش ثروت مردم ایران و جهان در تولید و امور مالی طی یک دهه گذشته اشاره دارد.

وی همچنین گفت اعتماد به صنعت تولید امنیت خانواده ایرانی را به خطر می اندازد. وی ادامه داد: در 10 سال گذشته ما نتوانسته ایم وابستگی به سالهای زراعت و دامداری در وزارت کشاورزی را کاهش دهیم ، به محض اینکه دام و طیور را از کشتی ها خارج می کنیم و در یک یا دو روز تاخیر می زنیم ، قیمت ها زیاد است و بازار ناپایدار است.

خاندوزی گفت: به دلیل عدم تولید تظاهرات در مقیاس بزرگ ، کمبود سیاست گذاران در تولید داخلی و همچنین بازتاب گروههایی وجود داشت که سود آنها در انتقال مالکیت معنوی است.

وی اظهار داشت: “اگر وزارت دارایی و جهاد مجبور شدند برای کاهش بیش از حد اعتماد ، برنامه ضد رکود را اتخاذ کنند ، در این صورت شاهد کاهش وابستگی به کمک و افزایش تجارت داخلی خواهیم بود.”

یک اقتصاددان با بیان اینکه یکی از بزرگترین موانع برای موفقیت در کشاورزی ، سودآوری است ، افزود: “ما وظیفه داریم بزرگترین تجارت جهان را راه اندازی کنیم. بسیاری از فعالان اقتصادی چندین ماه منتظرند تا مجوز آنها صادر شود.”

خاندوزی گفت: “مالیات ابزاری قدرتمند برای حمایت از کار تولیدی و خوب و جذاب ساختن سود و سود داستانی است.”