استان ها

لزوم استفاده از کارشناسان در تدوین استاندارد ملی مواد شوینده

سرگرمی برای همه / جان آنجان مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: “از پتانسیل متخصصان برای بحث در مورد توسعه استانداردهای ملی در زمینه مواد شوینده می توان استفاده کرد.”

داوود کارگرزاده در مصاحبه با سرگرمی برای همه اظهار داشت: در حوزه تولید وجود داشته باشید ، واردات مواد اولیه و صادرات واحدهای تولیدی را دنبال کرده و از بین ببرید.

او اضافه کرد. “حمایت از تولیدات داخلی با کیفیت شرکت های کارگری ، که در طول گسترش ویروس کرونا در کشور نقش مهمی در جامعه دارند ، یک وظیفه بشردوستانه است.

این مقام ادامه داد. “یکی از مهمترین رویکردهای سازمان ملی استاندارد ایران ، تهیه استانداردهای ملی و بین المللی با در نظر گرفتن پتانسیل بسیار مطلوب کارشناسان شرکتهای دولتی برای مشارکت در تدوین استانداردهای بین المللی مواد شوینده و مواد است.”

مدیرکل استاندارد استان زنجان از مردم خواست هنگام خرید کالا و همچنین اگر با کالای بی کیفیت و بدون مارک استاندارد روبرو شوند به مارک استاندارد توجه کنند. بلافاصله از طریق سیستم تلفنی 1517 به بخش استاندارد اطلاع دهید تا تحقیقات لازم و تحقیقات قانونی انجام شود.

کارگرزاده با بیان اینکه طبق قانون ، تهیه برخی کالاها نیاز به مجوز استفاده از مارک استاندارد اجباری دارد ، این نوع محصول را نمی توان بدون مارک استاندارد در بازار توزیع کرد ، خاطرنشان کرد: آنها باید بازرسی شوند ، توسط بازرسان شریک استاندارد آزمایش شوند: آزمایشگاه ها ، اجازه می دهد تا آنها را با مجوز لازم در بازار قرار دهید.

انتهای پیام: