حوادث

تدوین طرح جامع مبارزه با مواد مخدر

جانشین فرمانده ناجا از تدوین برنامه جامع مبارزه با مواد مخدر خبر داد. “توسعه چنین برنامه بزرگی می تواند ما را مجبور به اجرای استراتژی خود کند.

به گزارش سرگرمی برای همه ، سردار باید به رضا بگوید پیش از ظهر امروز ، نود و نهمین جلسه کمیته مبارزه با واردات و عرضه مواد مخدر افزود: “من فکر می کنم که نظر اعضای این کمیسیون در مبارزه با مواد مخدر باید استراتژیک ، عملی و عملیاتی باشد.”

ایران رهبر جهانی در مبارزه با مواد مخدر است

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران پیشتاز ، پیشرو در مبارزه بی امان با مواد مخدر است ، گفت: رشته. “ما از اثر داروها در امان هستیم.

سال گذشته بیش از 1000 تن مواد مخدر کشف شد

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به اینکه تشدید اقدامات مبارزه با مواد مخدر از مأموریت های اولویت دار نیروی انتظامی است ، بر عزم جدی جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با بیش از 1000 تن مواد مخدر 99 تأکید کرد. این نتیجه هم افزایی همکاری کلیه دستگاههای مسئول و موسسات در فرآیند تطبیق است. چنین دستاوردی یکی از افتخارات نظام و کشور و من است ، من به نوبه خود از همه عزیزانی که در اجرای و آشکارسازی این موفقیت نقش داشتند ، قدردانی می کنم ، زیرا چنین اقدامی موقعیت کشور ، جهان را بالا می برد دیپلماسی میز را تنظیم می کند و برای همه روشن است: واضح است که ما در خط مقدم مبارزه بی وقفه با مواد مخدر هستیم ، به این افتخار می کنیم.

رضا با اشاره به پیامدهای مخرب تولید و توزیع دارو ، گفت: “این سیستم همیشه از مبارزان فداکار مواد مخدر سپاسگزار است. من باید بار دیگر یاد و خاطره همه شهدای صورتی را در مبارزه با مواد مخدر گرامی بدارم. من باید به مقام رسمی ادای احترام کنم. “در قلب این شهدا ، خانواده های آنها ، احترام به خانواده های این عزیزان و رسیدگی به امور آنها را ضروری می بینم.

ما باید خواسته های مردم را برآورده کنیم

وی گفت: امروز مبارزه با قاچاق مواد مخدر ، سازماندهی و جمع آوری معتادان به مواد مخدر خواسته جدی افراد جامعه است. “مردم عزیز ، این سیستم صاحب انقلاب شکوهمند اسلامی است.” ما خودمان را مدیون هستیم که انتظارات و خواسته های مردم را بدانیم – به خواسته های آنها به درستی ، شفاف و قانونی پاسخ دهیم.

فعال سازی واکنش ها در زندگی مردم و جامعه آشکار است

جانشین فرمانده ناجا تأکید کرد که فعال سازی اقدامات مقابله ای باید در زندگی مردم و جامعه ظاهر شود و نتیجه دستاوردهای آشکار ، قابل مشاهده و م ofثر اقدامات متقابل باشد. فروشندگان کوچک مواد مخدر خواسته جدی مردم از پلیس است. به دلایلی مانند کمبود انبار دارو نباید این انتظار منصفانه را نادیده بگیریم. مطالعات نشان می دهد که اکثر سارقان و زورگیران معتاد به مواد مخدر هستند. ما حضور معتادان در جامعه را نوعی ابتذال مضر می دانیم ، نباید اجازه دهیم معتادان با برخورد قاطع با تجارت خرده فروشی چهره شهرها و مناطق را مخدوش کنند.

از عرضه یک گرم دارو غافل نشوید

او تاکید کرد. “در مبارزه با مواد مخدر و داروهای روانپزشکی ، همه نهادهای مسئول باید اقدامات” جهادی “یا” انقلابی “را برای جلوگیری از تولید یا توزیع حتی یک گرم دارو بیش از حد توان ما انجام دهند.”

جانشین فرمانده ناجا با اشاره به نقش اشراف اطلاعاتی در کشف مواد مخدر ، شناسایی اعضای باند قاچاق ، اعضای خرده فروشان ، تأکید کرد. البته ، من معتقدم در تقویت هم افزایی و همکاری نهادهای مسئول در این مورد ، از جمله بسیج ، IPC ، وزارت اطلاعات ، NA JA A می توانیم دستاوردهای مبارزه با مواد مخدر را افزایش دهیم.

بر مرزهای شرقی و جنوب شرقی کشور تمرکز کنید

رضا با اشاره به ارتباط با ایران که بزرگترین تولید کننده دارو است ، بر لزوم تمرکز بر مرزهای شرقی ، جنوب شرقی کشور تأکید کرد. تلاش ها برای کاهش در دسترس بودن دارو باید به طور فعال دنبال شود. علاوه بر این ، شناسایی و دستگیری شبکه های اصلی و فروشندگان مواد مخدر بسیار امکان پذیر است.

لزوم بسیج امکانات در زمینه مبارزه با مواد مخدر

رضا گفت که تشدید مبارزه با مواد مخدر برای ما “مشکل” است. “انتظار و خواست فرماندهی معظم کل قوا این است که اقدامات متقابل را برای یافتن ، دستگیری و برخورد قاطع با سران باندهای قاچاق مواد مخدر افزایش دهد. “ما باید بتوانیم با بسیج امکانات و انسجام مدیریتی در این زمینه به وظیفه خود عمل کنیم.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، وی با بررسی مصوبات جلسات قبلی به لزوم ایجاد تعادل بین شکاف قانونی در مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد. تأیید جلسات قبلی باید براساس برنامه خاص مدیر اجرایی و گزارش های بیشتر در طول جلسات باشد. بعد مشخص خواهد شد

انتهای پیام: