عمومی

پروانه وکالت، شاید اشتغال ایجاد کند اما درآمد، نه!

آنچه در دو سال گذشته به صورت حمله به تنها نهاد غیرنظامی کشور مطرح شده است ، علیرغم سادگی قانون ، انتقادات و مخالفت ها با رویه های صدور مجوز ، چالش هایی را به وجود می آورد که می تواند منشأ اختلافات باشد. دو طرف. کسانی که می خواهند وارد آینده شغلی و حیاتی این حرفه شوند ، نقش و جایگاه کانون وکلا پس از اجرای چنین برنامه ای در کانون وکلا وجود دارد.

طرفداران پرونده وی در تلاشند متن واقعی این بیانیه را به صورت آنلاین در دسترس قرار دهند. طرفداران پرونده وی در تلاشند نسخه واقعی این بیانیه را به صورت آنلاین در دسترس قرار دهند. طرفداران پرونده وی در تلاش بوده اند تا نسخه واقعی این بیانیه را منتشر کنند. بیانیه موجود در اینترنت. وکلای متخصص جوان ، با ابراز نگرانی از این وضعیت ، اصرار دارند که ایجاد انتظارات شغلی با مجوز دادن به وکیل دروغ بزرگی است که جوانان جویای کار را تغذیه می کند.

بیش از نیم قرن تجربه کانون وکلای دادگستری و همچنین مشاهده فعالیت های وکلای به اصطلاح جوان و تازه کار ، تأیید می کند که داشتن مجوز برای کار در این حرفه معادل درآمدزایی نیست ، به ویژه برخی از تصمیمات دهه های اخیر به همین دلیل حتی عده معدودی که معتقد به نیاز به وکیل در دادگاه بودند از این عقیده منحرف می شوند. در حمایت از این ادعا ، دلایل مختلفی قابل تحلیل است که ساده ترین استدلال ، مقایسه آمار پرونده های فعلی در دادگستری با تعداد وکلای حاضر در دادگاه ، به این نتیجه می رسد که افزایش تعداد پرونده ها رابطه عکس دارد کار وکلا ، که شاید دلیل اصلی چنین فضایی باشد ، البته ، عدم کار کانون های وکلا.

تقاضای اخیر وکلا برای ثبت قراردادهای الکترونیکی به روشنی نشان داده است که بسیاری از وکلائی که در چند ماه گذشته قرارداد امضا نکرده اند قادر به کسب درآمد نبوده اند. هزاران امید و آرزو مشتاقانه خود را وکیل می دانند ، ابتدا وکیل را به عنوان یک تجارت توصیف می کنند ، سپس مجوز وکالت را به پروانه کسب کاهش می دهند و مجوز کار در یک حرفه تخصصی را با کار سایر مشاغل برابر می دانند. اشتباهات آنها را ترجیح دهید ، حتی اگر به اشتباه ،

در اقتصاد ، اشتغال به عنوان شغلی با داشتن یک حرفه و از کار به یک فعالیت منظم که با پرداخت هزینه انجام می شود ، تعریف می شود. حال با این تعریف ساده این سال مطرح می شود که کدام تعریف از داشتن پروانه وکالت است. یا اشتغال شناخته شده است

به طور کلی ، چهار روش برای ایجاد شغل در سیستم های اقتصادی تعریف شده است. 1- سرمایه گذاری های دولت. توسعه زیرساخت ها و سرمایه گذاری های نظامی در برنامه های مهندسی نظامی و انتقال آنها به بخش خصوصی. 2. سیاست مالی. دولت در حال گسترش سیاست های پولی ورود به بازار مالی سرمایه گذاران یکی از این راه حل هاست. امتیاز مالیاتی 3. سهم بازار روشی است که در ایران برای پروژه های برگشت سریع در قالب کارخانه های تولید جایگزین کارخانه ها می شود ، که تجربه تلخ اجرای چنین سیاستی بدون تحصیل در دولت قبلی برای هیچکس پوشیده نیست.

با توجه به اینکه ایجاد اشتغال در تعریف استانداردهای تجاری دومین مرحله کارآفرینی محسوب می شود ، آیا شرط ایجاد اشتغال با صدور مجوز معتبر (صدور مجوز) آیا شرط معتبری است؟ علی رغم این نظریه که حتی در کارآفرینی ، اشتغال به ترتیب ، کسب درآمد در مرحله دوم پس از ایجاد شغل به عنوان تشکیل دادخواست تعریف می شود فقط گرفتن اجازه کار به معنای کسب درآمد است؟!

اکثر جوانانی که مشتاق و علاقه مند به برنامه های اقتصادی مجلس علیه این نهاد حقوقی هستند و معتقدند تنها با داشتن پروانه وکالت درآمد کسب می کنند ، طرفدار چنین نظریه هایی هستند ، بنابراین روز بعد پروانه وکالت ، این بیکاری وکلا است که علاوه بر فشارهای روانی بیکاری ، ناخواسته هزینه های مختلفی را متحمل می شوند. به عنوان مثال ، هزینه های دفتر ، هزینه های دبیرخانه ، حق بیمه ، پرداخت مالیات و غیره

با این فرض که هیأت تنظیم مقررات اجرای تصمیم و تجارت را وکیل می دانند ، علی رغم چنین عنوان وکلا ، وجود کانون وکلا ضروری است. اگر قرار باشد همه صد سوال از ابتدا تصمیم گرفته شود ، وجود یک سازمان خودگردان کانون وکلا بدون دریافت بودجه واقعی چه نیازی دارد؟ در این صورت ، کدام نهاد قانونی مسئول آموزش جوانان است؟ وکلا؟

با فرض اینکه شعارها و وعده های پوپولیستی برخی آقایان از قضا درست بود ، آیا چنین فرضیه ای در مورد هویت و جایگاه کانون وکلا باقی خواهد ماند؟ با فرض اینکه کانون وکلا شرایط تأیید شده توسط شورای تنظیم مقررات را برای بهبود فضای کسب و کار بپذیرد ، موارد عملی وجود دارد؟ راه حل هایی برای اجرای چنین مصوبه ای ، مطابق با موقعیت م instسسه وکالت و دادگستری.

وقتی تصمیمات اقتصادی کلان سیستم قضایی توسط کارشناسان اقتصادی برنامه ریزی شده ، کدام یک از سیستم های قضایی را می توان به عنوان نمونه ذکر کرد؟

به نظر می رسد کارشناسان اقتصادی کشور قبلاً توانایی خود را در زمینه اقتصاد نشان داده اند ، نوبت به نهاد حقوقی رسیده است که با ایده ها و نظریه های پاک و م effectiveثر خود به همان سرنوشت دست یابد.

امیدوارم فردا مانند این روزها بتوانید انتظارات جوانان عزیز خود را که با لباس وکالت آراسته شده اند برآورده کنید. امیدوارم از نظر اقتصاددانان عزیز ، شرایط زندگی اقوام باعث بهبود وکلا شده باشد ، وکیلی پس از بیست سال تعلیق حرفه ای بدهی به خزانه داری یا قانون

* وکیل