ورزشی

پیروزی یاران عبادی‌پور و معروف در لیگ والیبال ایتالیا و ترکیه 

تیم والیبال میلانو با حضور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران موفق شد به پیروزی برسد.

به گزارش سرگرمی برای همه، درجریان هفته‌ هجدهم لیگ والیبال ایتالیا، دو تیم میلانو و پادووا به مصاف هم رفتند که این بازی در آخر با نتیجه ۳ بر ۱ به سود میلانو به اتمام رسید.

این رقابت در چهار ست و به ترتیب با نتایج ۲۵ بر ۱۸، ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۰ و ۲۵ بر ۱۹ به سود میلانو به پایان رسید. 

میلاد عبادی‌پور کاپیتان تیم ملی والیبال ایران که برای میلانو بازی می‌کند در این رقابت برای تیمش به میدان رفت و توانست‌ ۱۰ امتیاز به دست بیاورد.

این رقابت‌ یک ساعت و ۴۲ دقیقه ای در آخر به‌ سود یاران عبادی پور به اتمام رسید تا میلانو به نهمین برد فصل خود برسد. میلانو اکنون با ۲۶ امتیاز در رده هفتم سری آ ایستاده است.

همچنین در جریان هفته هجدهم لیگ والیبال ترکیه، دو تیم والیبال اسپورتوتو و فنرباغچه به مصاف هم رفتند که این بازی در آخر با نتیجه 3 بر 1 به سود فنرباغچه به پایان رسید.

این رقابت 2 ساعته در چهار ست و به ترتیب با نتایج 25 بر 23، 29 بر 27، 20 بر 25 و 25 بر 21 به سود فنرباغچه تمام شد.

سعید معروف کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران که در لیگ ترکیه برای فنرباغچه توپ می‌زند در این رقابت برای تیمش به میدان رفت و سه امتیاز پوئن کسب کرد.

همچنین تیم تورشاد در لیگ ترکیه برابر جیزره بلدیه قرار گرفت و با نتیجه 3 بر 1 (25 بر 23، 23 بر 25، 25 بر 22 و 25 بر 20) شکست خورد. بردیا سعادت در این رقابت برای تورشاد 20 امتیاز به دست آورد اما درخشش والیبالیست ایران برای برد تیمش کافی نبود.

انتهای پیام