اجتماعی

پویش «به امید خدا» در گلستان راه‌اندازی شد

سرگرمی برای همه/ گلستان معاون فرهنگی و تبلیغات اسلامی استان گلستان با اعلام اینکه دشمن به دنبال ناامیدی در جامعه است، گفت: «به امید خدا» برای امید آفرینی و افزایش عزم جمعی در گلستان راه اندازی شد.

حجت الاسلام رضا دیلمی در گفت وگو با سرگرمی برای همه، با اشاره به آغاز نهضت به امید خدا در گلستان، اظهار کرد. آینده. ” امید آفرینی در قالب اسلام ناب، علاوه بر بدهی عمومی، رسالت جبهه فرهنگی و رسانه ای به ویژه در گام دوم انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه دشمن از نمایش عملیاتی انقلاب اسلامی، برتری سیر تمدنی آن هراس دارد، افزود: انقلاب، دشمن را خوب می شناسند، حرکات او را دنبال می کنند، به موقع پاسخ می دهند.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی گلستان با اشاره به اینکه از این نظر در ماه مبارک رمضان پویش به امید خدا با همت نهادهای انقلابی و هیئات مذهبی آغاز شد. محصولات، منطقه زیست محیطی، کارهای خلاقانه- ابتکاری، و همچنین کمک های مؤمنانه، رسیدگی به نیازمندان، اول وقت روزه داری، نماز، نماز جماعت، افطاری های ساده، جلسات خانگی، قرآن کریم، هرگونه فعالیت تشویقی و الهام بخش. برای گسترش مهربانی، ایجاد این حرکت در بستر خانواده، اجتماع، مهرورزی، ارسال هم افزایی.

دیلمی باب یانگ تصریح کرد: علاقه مندان می توانند آثار خود را به سامانه 3000212 ارسال کنند. به 30 نفر از شرکت کنندگان این پویش به قید قرعه یک میلیون تومان جایزه تعلق می گیرد.

انتهای پیام: