حوادث

پرداخت عیدی پایان سال، ترفند جدید سارقان سایبری

معاون اجتماعی FATA ناجا در مورد تقلب با عنوان پرداخت عیدی هشدار داد. با گفتن ارسال لینک ثبت نام به طرح واریز عیدی برای هموطنان ترفند سرقت اطلاعات کارت بانکی یا برداشت غیر مجاز از حساب های مالی است.

به گزارش سرگرمی برای همه ، سرهنگ رامین پاشا در این باره گفت. “مجرمان اینترنتی با سوusingاستفاده از مناسبت های مختلف در کشور ، برنامه ریزی برای برنامه های جنایی و فریب هموطنان ، تکنیک های خاص خود مانند رشوه ، تشویق یا تهدید را انجام می دهند و سپس فریب خورده را فریب می دهند. «

او ادامه داد. “با نگاهی به فضای مجازی کشور ، معلوم می شود که در چند روز گذشته پیوندهایی به تبلیغات سرشماری های مختلف یا پیام رسان های غیربومی ارسال شده است که براساس مشاغل مورد نیاز دولت برای پرداخت عیدی و مشاغل آسیب دیده از ویروس کرونا است. . هموطنان. “در طی این پیامک ها ، از مردم خواسته می شود که به صفحه مناسب بروند ، اطلاعات خود را برای ارسال مشخصات کارت بانکی خود پر کنند. سرانجام ، کلاهبرداران از این روش برای هدایت کاربران به درگاه های جعلی موسوم به کلاهبرداری فیشینگ استفاده می کنند. آنها از حساب های بانکی خود برداشت غیرمجاز می کنند.

معاون اجتماعی پلیس فتا ناجا با اشاره به اینکه استفاده از رمز دوم یکبار مصرف در کشور دسترسی مجرمان به حساب های بانکی هموطنان را به میزان قابل توجهی کاهش داده است ، افزود: عدم آگاهی. “” بخورید.

سرهنگ پاشا بعداً گفت. “اطلاعات ده ها درصدی درآمد برای کل مردم کشور در اختیار نهادهای اجرایی دولتی است ، ملی در مورد ثبت هر گونه خدمات ارائه شده توسط رسانه ملی LM و خبرگزاری های معتبر اعلام خواهد شد.

طبق وب سایت پلیس ، این مقام پلیس به هموطنان هشدار داد که فریب افراد سودجو و پیام کوتاه جعلی را نخورند و اطلاعات لازم را فقط از منابع رسمی منتشر شده توسط رسانه های ملی و خبرگزاری های معتبر دریافت کنند:.

معاون امور اجتماعی پلیس فتا به عموم مردم توصیه کرد اخبار مربوط به هرگونه ارائه خدمات عمومی را فقط از منابع رسمی پیگیری کنند ، در صورت مشاهده موارد مشکوک ، این امر را باید از طریق وب سایت رسمی پلیس فتا اعلام کنند: www.cyberpolice.ir ،

انتهای پیام: