اجتماعی

پایش مستمر جرائم انتخاباتی /تبلیغات پیش از موعد بیشترین تخلف

سرگرمی برای همه / بوشها: رئیس پلیس فتا بوشهر با اشاره به رصد فضای سایبری در زمان انتخابات گفت: “پلیس FATA در همان زمان در مناطق جمهوری ، موضوع نظارت بر منطقه سایبری با فعال کردن چندین کارگروه تخصصی برای ایجاد یک محیط سالم برای عموم مردم است. با استفاده از پتانسیل مثبت فضای مجازی برای ایجاد شور و شوق انتخاباتی ، اولویت را افزایش مشارکت عمومی و تسهیل کارزار قانونی 1400 نامزد قرار داده است.

سرهنگ مهدی در گفت وگو با سرگرمی برای همه ، به هاشم گفت:

او گفت. وی افزود: “نمونه هایی از این نمونه ها شامل ایجاد یا انتشار هرگونه محتوا برای ترغیب مردم به تحریم یا كاهش مشاركت مردم ، تخریب یا توهین به یك كاندیدای رقیب ، افشای حریم خصوصی افراد ، سیاه نمایی و یا تهمت به كامل انتخابات است.” یا ترساندن؟ رای دهندگان

رئیس پلیس فتا بوشهر با اشاره به برخورد با مجرمان اینترنتی ، کلاهبرداران انتخابات گفت: “با در نظر گرفتن چندین م componentsلفه ، مانند کیفیت جرم ، زمینه انتشار محتوا و دامنه ، سوابق مجرم و غیره ، اقدام و ردیابی. ترکیب پلیس FATA نیز متفاوت است. در مواردی که احساس می شود کاربر متخلف از طریق اخطار یا مشاوره تلفنی ، محتوا را حذف کرده و از ادامه یا تکرار رفتار نادرست آن و انجام آن در فضای مجازی جلوگیری می کند ، با همان اولویتی که هدف پیشگیری و مهار در مراحل اولیه است. هشدار کافی خواهد بود ، اما در مواردی که “سو criminal رفتار مجرمانه” عمدی کاربر به اثبات رسیده باشد ، تحقیقات در این باره آغاز می شود و از قاضی ویژه جرایم انتخاباتی برای تصمیم گیری گزارش می شود.

سرهنگ هاش آسمی به نامزدها ، حامیان و نمایندگان مجلس در مورد فعالیت های مربوط به انتخابات در فضای مجازی مشاوره داد. کاندیداهای عزیز ، من به حامیان هوشمند این عزیزان ، رسانه های منطقه ، توصیه می کنم که این روزها مبارزات انتخاباتی را در اولویت قرار دهند ، سعی کنند برنامه ها و اقدامات را توضیح دهند. نامزدها و در عین استفاده از فرصت ها و توانایی های فضای مجازی برای افزایش شور و شوق انتخاباتی و افزایش مشارکت عمومی در انتخابات ، به موقع تبلیغ کنند.

وی با اشاره به تخلفات انتخاباتی و جرائمی که تاکنون در فضای مجازی استان ها مشاهده شده است ، افزود: بارزترین مشکل تخلفات انتخاباتی مسئله مبارزات زودهنگام در زمینه انتخابات شهروندان و شورای روستا است که بعضاً توسط گروه ، کانال در شبکه های اجتماعی تحت عنوان “ستاد مردمی مردم” یا “مرکز پشتیبانی” ایجاد می شود ، حتی بدون اجازه کاربران ، آنها را به سمت نامزدی سوق دهید که دائماً از آن افراد یادآوری می شود.

رئیس پلیس FATA بوشهر به مردم توصیه کرد. مانند سایر موارد ، من می خواهم از مجرمان سایبری محترم بخواهم با مراجعه به وب سایت پلیس FATA در بخش گزارش های عمومی ، هرگونه تقلب یا جرم در انتخابات را در فضای مجازی گزارش دهند. با کارشناسان پلیس FATA صحبت کنید. برخط

انتهای پیام: