علمی و پزشکی

پاریس تا آمستردام 90 دقیقه | آیا Hyperloop آینده جهانی سازی است؟

چمدان – Hyperloop یک سیستم ناوبری است که شامل مسافرت از طریق چکمه های برهنه و بشقاب های برهنه می شود که از طریق یک لوله سبک با سرعت بیش از 600 کیلومتر در ساعت (تقریبا 965 کیلومتر در ساعت) سفر می کنند.

طرفداران Hyperloop ، که از قطارهای پر سرعت مدرن ، پایدارتر و سریعتر به نظر می رسند ، اظهار داشتند Hyperloop آینده سفر جهانی است.

در اوایل این ماه ، هاردت هایپرلوپ ، نخستین هلندی ، نتایج این بررسی را مرور کرد.

هایپرلوپ

این گزارش نشان می دهد که بزرگترین شبکه Hyperloop در اروپا به طور قابل توجهی زمان سفر بین شهرهای اروپا را کاهش می دهد ، از مرزها عبور می کند و “مزایای اقتصادی قابل توجهی” را فراهم می کند.

این مطالعه نشان می دهد که پیوندهای مثبت به آمستردام در نقاط دیگر اروپا ، سفر تجاری و “تقویت ارزش اقتصادی شهر” را تقویت می کند.

او می گوید ، هایپرلوپ می تواند در هر ساعت 200000 نفر را به همراه داشته باشد. مسافران می توانند در 90 دقیقه به پاریس برسند (کمتر از نیمی از زمان در اینجا با قطار و تقریباً همزمان با پرواز مستقیم). این بررسی نشان می دهد که آمستردام از طریق Hyperloop یک ساعت به بروکسل خواهد رفت …

سال گذشته ، مدیر عامل ، بنیانگذار تیم ، How Howor ، به CNN Travel گفت که شبکه اروپایی هاردت هایپرلوپ جایگزینی برای پروازهای کوتاهتر است.

هایپرلوپ

منبع: cnn