ورزشی

واکنش زیدان به شایعه اخراج از رئال مادرید

آزادی:

نتایج بد “رئال” مادرید در هفته های اخیر منجر به افزایش انتقادات از ایندین اید ایدان ، حتی شایعات برکناری این فرانسوی شده است.

“من نه بازیکن هستم ، نه مربی و نه یک شخص بی خطر و بی خطر. من اینجا هستم ، می خواهم تا آخرین روز زندگی کنم. ined id idan گفت: “این وضعیت من است ، این وضعیت است.” E:

این چیزی است که وقتی برنده نشوید اتفاق می افتد. انتقاد امری عادی است ، اما طرز فکر من را تغییر نخواهد داد. لحظات دشوار دیگری نیز وجود داشت ، من می توانم با احساس قدرت راه حل پیدا کنم. آنچه ما می خواهیم ارائه یک بازی خوب است.

ما شرایط را می دانیم ، می خواهیم رقابت کنیم. این فرصت دیگری برای تغییر شرایط است ، من به بازیکنانم اعتماد دارم. من می دانم که شرایط دشوار است ، ما بارها آن را تجربه کرده ایم. مهمترین چیز این است که فردا دروازه سویا را بگیرید. ما یک بازی بسیار خوب مقابل حریف بسیار خوبی داریم: من بازی های این چنینی را دوست دارم.

کاملاً اعتقاد دارم که حمایت باشگاه را دارم. من نمی توانم وقتی بازی می کنیم خوشحال باشم ، اما می دانیم کجا هستیم. من خوش شانس هستم که برای این باشگاه می جنگم ، این همان کاری است که تا آخرین روز انجام خواهم داد.

آنچه بازیکنان می خواهند رقابت باشد ، آنها همیشه عشق خود را به من نشان داده اند اما این مهمترین هدف نیست. من هم بازیکن رئال مادرید بوده ام و هم مربی ، تاریخ این باشگاه را می دانم. “ما باید با هم باشیم ، همان راه را برویم ، قطعاً به جلو حرکت خواهیم کرد.”

احتمال بازگشت سرخیو راموس. “ما هرگز سرخیو راموس را به خطر نمی اندازیم ، من نمی خواهم برای بازیکنان مصدوم مشکل داشته باشم. فردا خواهیم دید که چه اتفاقی می افتد ، من ترجیح می دهم همه بازیکنان را داشته باشم. «