عمومی

واکنش سانیول به شایعه حضور در تیم ملی ایران

واکنش سانیول به خبر پیوستن به تیم ایران

بازیکن و دستیار سابق بایرن مونیخ ، ویل سانلیول ، شایعاتی مبنی بر مذاکره با فدراسیون فوتبال ایران برای تصدی سمت سرمربی تیم ملی را رد کرده است.

به گزارش سرگرمی برای همه ، رقص خبری همشهری لامین درام ، مدیر برنامه سانیول ، در پیام ویژه ای به همشهری با نقل از ستاره سابق تیم ملی فرانسه نوشت: “من به طور قطعی هرگونه ارتباط با فدراسیون فوتبال ایران را انکار می کنم.” “این خبر پس از مصاحبه خوب با یک منبع آلمانی و یک برنامه تلویزیونی رسانه ای فرانسه ، بی اساس است.”
به نظر می رسد خاطره سانول پنج شنبه شب هنگام گفتگو با برنامه 120 برنامه تلویزیونی هفته گذشته فوتبال ، از پنجشنبه شب پخش می شود.
وب سایت فرانسوی زبان نوشت: “سانول در آستانه بازگشت به فوتبال است.” طبق اطلاعاتی که ما دریافت کردیم ، بازیکن سابق “بایرن” با فدراسیون فوتبال ایران تماس گرفته است. “آیا سانلیول ، که در ایران نیز بسیار مورد قبول است ، می تواند سرمربی بعدی تیم سوم لیگ فیفا باشد ، به رهبری دراگ اسکوچیچ.” سخنگوی فدراسیون فوتبال همچنین شایعات مربوط به تغییر روز گذشته سرمربی تیم ملی را تکذیب کرد. وی در وب سایت این فدراسیون گفت: “هیچ مذاکراتی بین فدراسیون فوتبال ایران و ویلی سانیول انجام نشده است.” “تیم ملی تحت هدایت دراگان اسکوچیچ ادامه خواهد یافت.”
به عنوان مدافع 58 بازی ملی برای فرانسه ، “سانول” پنج عنوان بوندسلیگا و چهار بازی با “بایرن” آلمانی کسب کرده است. در فصل 2001-2000 ، او یک بار با این تیم به لیگ قهرمانان اروپا دست یافت.

انتهای پیام