ورزشی

سیلی محکم زیدان به منتقدین

 Id idan سیلی محکمی به منتقدان می زند

طبق پیام ها شفاف13 روز پیش در تاریخ 1 دسامبر ، رئال مادرید در لیگ قهرمانان به مصاف شاختار دونتسک رفت که سه روز پیش شکست عجیبی مقابل آلاوس داشت.

“همه در مورد دفاع ، شکست رئال مادرید در خط حمله صحبت می کردند ، تیم زیدان به راحتی گل می زند ، آنها در مقابل دروازه بی توجه هستند.” او در پاسخ به همه این انتقادها ، اما با عملکرد ناامیدکننده ضعیف ، به ویژه در خط دفاعی ، 2-0 شکست خورد تا تیم را در یک بحران کامل ترک کند.

پس از شکست “رئال” مادرید مقابل “شاختار” ، تمام رسانه های اسپانیا خبر از احتمال حذف Id idan دادند. این مربی که طی دو سال و نیم موفق به کسب سه عنوان قهرمانی اروپا شده است ، در آستانه اخراج بود. بسیاری گفتند که باید روحیه جدیدی به کادر فنی مادرید تزریق شود و طبق نظرسنجی بیش از 80،000 نفر ، بیش از 50٪ پوچتینو شایسته مربیگری “رئال” قلمداد شد.

کاسمیرو در مصاحبه ای گفت ، بازیکنان از شناسه ID کنار کشیدند. “چه زود فراموش می کنید که شناسه افتخاری به ما داده است؟”

تیم Id برای پیروزی در 3 بازی بعدی چالش برانگیز ، حساس و حیاتی با هم همکاری کردند. آنها می دانستند که شکست مقابل “من نچن گلادباخ” ، با وجود اینکه از صعود آنها به فینال لیگ قهرمانان جلوگیری می کند ، “id idan” تیم را از تمرین نیز دور می کند. این عامل انگیزه عجیبی به اردوی کهکشانی داد ، تیم کاملاً احیا و متحول شد.

رئال مادرید در سه بازی سخت مقابل سلیا ، M هستند nchengladbach و اتلتیکو 3 پیروز شد. 5 امتیاز تیم “غلبه کرد” ، “موفق شد با 5 گل پیروز شود” و به همه انتقادات پاسخ داد. مارکا امروز در گزارش خود نوشت که idan idan به همه منتقدان سیلی زده است. وی پس از انتقادات در یک کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی گفت: “این من را نگران می کند ، اما باعث قویترم می شود. من به پیروزی فکر می کنم.”

این اتفاق افتاد ، رئال مادرید در 3 بازی پیشرفت کرد ، آنها در فینال مقابل اتلتیکو درخشان بازی کردند. (گزارش کامل موفقیت اتلتیکو در موفقیت موفقیت در این فصل را اینجا بخوانید)

رئال مادرید تیمی را شکست داد که در 26 بازی گذشته خود شکست نخورده است. اتلتیکو در این فصل در لالیگا نباخته است – آنها بهترین دفاع را در اسپانیا دارند ، خط حمله دوم. رئال مادرید هیچ اجازه ای به مهاجم اتلتیکو در برابر تیم سیمئونه نداد ، این مسئله باعث شد سرمربی آرژانتینی شکست خود در برابر رئال مادرید را بپذیرد. لوئیز سوارز که به عنوان دروازه بان “اتلتیکو” مادرید بازی می کرد ، در بازی با “کورتوا” نتوانست یک ضربه هم بزند و در طول بازی مدافعان “رئال” خوش درخشیدند.

در کنفرانس مطبوعاتی ، در idan در مورد درخشش بازیکنان خود و چگونگی عملکرد مودریچ و کراس صحبت کرد. تیم Id dan تصویر یک تیم قهرمان اروپا را نشان داد که موفق شد سه بار متوالی به قله های جهان برسد. تیمی که پس از جدایی رونالدو با بحران بزرگی روبرو شد ، اکنون امیدهای خود را دوباره بدست آورده است که در آینده ، تحت ایده id ، می تواند دوباره به اوج برسد.

کهکشان ها انرژی زیادی دریافت کرده اند و همانطور که انتظار می رود در این مسیر همچنان موفق خواهند بود. طبق روزنامه های اسپانیایی ، آنها به لالیگا بازگشته اند و اکنون نامزد قهرمانی اسپانیا هستند.

رئال مادرید روز چهارشنبه با یازدهمین تیم در جدول لیگ ، بیلبائو ادامه خواهد داد و پس از آن در سال 2020 به مصاف ایبار ، گرانادا و الچی می رود.

قرعه کشی لیگ قهرمانان فردا بعد از ظهر برگزار می شود و تیم هدایت گروه خود با یکی از تیم های پورتو ، آتالانتا ، لاتزیو و لایپزیگ دیدار می کند.