ورزشی

بعد از المپیک خداحافظی می‌کنم/ فوتبال تافته جدا بافته است

طبق این گزارش شفاف، صمد نیکخواه بهرامی گفت: در مورد این واقعیت که بهتر است با یک مربی ایرانی یا یک مربی خارجی در بازی های المپیک شرکت کنید. “این سوالی است که بازیکنان در رسانه ها و رسانه ها از آنها پرسیده می شوند. من جایی برای اظهارنظر درباره این موضوع ندارم. اما بین مربیان خوب داخلی اختلاف شخصی وجود دارد.” من با مربیان خارجی موافق نیستم ، دقیقاً همانطور که مربیان عالی رتبه خارجی که حرفی برای گفتن دارند به دلیل شرایط فعلی جهان و وسعت قراردادهایشان در ایران حضور نخواهند داشت و ما با بودجه فدراسیون های خود مربیان بهتری نسبت به مربیان خانگی خود نخواهیم یافت.

وی تصریح کرد: به تعویق انداختن بازیهای المپیک به دلیل بسکتبال کشور ما یا آسیب دیدن آن است. آماده است آنها در بزرگترین رویداد بین المللی جهان شرکت می کنند و تیم ملی بسکتبال به طور قطع می خواست با همان آمادگی بعد از جام جهانی در المپیک تابستانی شرکت کند. من شخصاً دوست دارم با در نظر گرفتن سطح بالای تمریناتم و لیگ پویایی که دارم در تیم های المپیک حضور داشته باشم.

نیکخواه بهرامی ، که از رادیو ایران از ایالات متحده صحبت می کرد ، گفت زمان آن رسیده که ایران به ایران بازگردد. کرونا همه پروازها لغو شد و من مجبور شدم دیگر در کنار دختر بمانم.

کاپیتان تیم ملی بسکتبال درباره زمان خداحافظی خود از میادین توضیح داد. “من برای خداحافظی عجله ندارم ، زیرا توانایی بازی در تیم ملی ایران برای بار دوم در المپیک افتخاری است که در دسترس همگان نخواهد بود.” من آماده و توانسته بودم به تیم ملی کشورم خدمت کنم ، بعد از بازی های المپیک خداحافظی خواهم کرد.