علمی و پزشکی

واکسن‌ها خطری ندارند – سرگرمی برای همه

در فلوریدا ، به دلیل افزایش تعداد بیماران مبتلا به کووید 19 ، خستگی ، فشار مضاعف بر کادر پزشکی و در عین حال بی میلی برخی از افراد برای واکسینه شدن در برابر این بیماری ، گروهی از پزشکان در این ایالت راهپیمایی نمادین برای تأیید ایمنی واکسن ها

به گزارش سرگرمی برای همه ، روز گذشته (دوشنبه) در فلوریدا جنوبی ، گروهی متشکل از 75 پزشک با برگزاری راهپیمایی نمادین هشدار دادند که تعداد بیماران بستری در بیمارستان 19 به دلیل آمادگی برای واکسیناسیون تعدادی از افراد افزایش می یابد. ویروس.

یکی از پزشکان در این تجمع گفت: “این بسیار ناامید کننده است که برخی از افراد در مورد واکسن صحبت می کنند ، مردم در مورد واکسن ها شک دارند ، زیرا ما می دانیم که واکسن ها بی خطر ، م effectiveثر هستند و این واقعاً برعکس است.” پزشکان و علیه علم پزشکی ، واکسن ها ایمن هستند و ما باید جوامع خود را واکسینه کنیم.

پزشکان این راهپیمایی نمادین را انجام می دهند زیرا این روزها به دلیل افزایش تعداد بیماران مبتلا به دلتا کرونا ظرفیت واحدهای مراقبت های ویژه در بسیاری از بیمارستان های فلوریدا در حال تکمیل است.

طبق گزارشات ، حدود 86 درصد تخت های بیمارستانی در ایالت این هفته پر شده است که نگرانی های مقامات بهداشت عمومی ایالت را افزایش داده است.

به گزارش فاکس نیوز ، حدود 63 درصد از مردم فلوریدا حداقل یک دوز واکسن کووید 19 را دریافت کرده اند و حدود 51 درصد نیز کاملاً واکسینه شده اند.

انتهای پیام: