بین الملل

هشدار الکاظمی در چهارمین سالگرد آزادی موصل

مصطفی القاسمی ، فرمانده کل نیروهای مسلح عراق گفت: “عراقی ها امروز چهارمین سالگرد آزادسازی موصل را در یک حماسه قهرمانانه ریخته در خون برگزار می کنند.” و عراقی ها با هر نژاد و گرایش ، تلاش می کنند رونق کشور و افزایش موقعیت و ثبات آن.

نخست وزیر عراق تأکید کرد که پس از هتک حرمت گروه های تروریستی داعش به خاک عراق ، نبرد موصل همه توازن ها را در سطح منطقه ای ، داخلی و بین المللی تغییر داد ، در شب خوارج توانستند مردم را شکست دهند و ظالمانه خود را انجام دهند علیه مردم عمل می کند دادن: این موضع قهرمانانه هر طبقه و نیروهای امنیتی ما مبتنی بر اعتقاد به عشق به عراق ، وحدت و فداکاری آن است ، که تنها وسیله افتخارآمیز است و ملی گرایی واقعی حفظ وحدت عراق است ، که قابل چشم پوشی نیست .

القاسمي اظهار داشت. “چهار سال پس از آزادسازی موصل ، دولت قاطعانه تأکید می کند که اشتباهات گذشته را تکرار نکند. اشتباهاتی که پیامدهای خطرناکی داشت که ما با خون خود پرداخت کردیم. با تقویت نیروهای امنیتی ، سازماندهی مجدد آنها بر اساس استانداردهای حرفه ای ، بررسی برنامه های نظامی علیه هم رزمان دولت در اقدام علیه تروریسم ، بازماندگان داعش را پیگیری خواهیم کرد ، منابع آن را به اتمام خواهیم رساند.

فرمانده کل نیروهای مسلح عراق خاطرنشان کرد که دولت همچنین به پرونده آوارگان توجه زیادی دارد و قصد دارد آوارگان را به مناطق خود بازگرداند و همچنین شرایط مناسب را برای بازگرداندن ثبات در مناطق آنها فراهم کند. . ادغام آنها در جوامع اصلی. این برنامه همراه با تعدادی از پروژه ها برای تقویت صلح داخلی و امنیت جمعی به منظور اطمینان از ثبات و زندگی با عزت برای ساکنان این مناطق در حال اجرا است. مناطقی که از وحشیگری گروه های تروریستی رنج زیادی برده اند.

310 310: