هشدار آقا مجتبی تهرانی به قالیباف چه بود؟

ماجرای بازگشت تصاویر همسر و عروس محمدبکر خلیباف با کالسکه به ترکیه از روز گذشته مورد انتقاد رئیس مجلس قرار گرفته و گفته احتمالا برخی از این حملات ادامه خواهد داشت. روزهای بیشتر، و سپس مانند بسیاری از سوالات دیگر، بگذارید بزرگ و کوچک فراموش شود.

قالی

اما نکاتی در این ماجرا وجود دارد که از یک سو پسر آقای خلیباف آن را «اشتباهی نابخشودنی» خوانده و از سوی دیگر توسط عده‌ای تکذیب شده و می‌توانند به تحلیل دقیق‌تر این گونه داستان‌ها کمک کنند.

1. محمد باکر خلیباف به احتمال زیاد یا بدشانس است یا برنامه واقعی برای “کتک زدن” او وجود دارد که بعید است خانواده های دیگر مسئولان فقط همسر و فرزندان رئیس مجلس چنین سفرهایی نداشته باشند. به ترکیه خواهد رفت. بنابراین نه امام خیلی منتشر کننده این تصاویر هستند و نه خلیباف که زن و بچه اش رفته اند، ترکیه خیلی مقصر است، اما به هر حال اگر توطئه ای برای تخریب خلیباف بوده است، خانواده گوینده بهترین بهانه را آورده اند. . به مخالفان

2. اینکه خلیباف با وجود شعارهای حمایت از تولید ملی و حاکمیت جهادی، لزوم توجه به نود و شش درصد زنان و کودکان، نه خاص، به ترکیه برود و اقلام مورد نیاز خود را از آنجا بخرد چندان عجیب نیست. خلیباف. . در همان فهرستی که در سال 96 در کاغذ A4 منتشر کرد، رئیس مجلس نه ردی از تولید داخلی داشت و نه ثروت و نقدینگی او اساساً به اندازه نود و شش درصد آن زمان بود. شما در آن لیست اثری از پراید و سمند نمی بینید. مزدا مدل 87 و پاترول مدل 71 محصولات ژاپنی در این لیست به همراه خانه های 330 متری و 180 متری و کل نقدینگی حدود 37 میلیون درام هستند. آن کالای ملی کجاست این نود و شش درصد این همه دارایی- نقدینگی کجاست؟ در این میان خلیباف حداقل این لیست را منتشر کرد. بقیه هم همین کار را نکردند.

اینکه می گویند گناه زن و بچه را نباید روی قالی باف نوشت، حرف کاملی نیست. وقتی مردم همه جوانب زندگی خود را تحت تصمیمات افرادی مثل آقای خلیباف می بینند، چرا به آنها حق نمی دهیم در مورد همسر و فرزندانش صحبت کنند؟ در حالی که مقامات دولتی در سراسر جهان و خانواده های آنها زیر ذره بین رسانه ها و افراد هستند، و علاوه بر این، اگر فرزندان به خاطر پدر و مادرشان سرزنش نمی شدند، خداوند در آیه 28 سوره انفال هشدار نمی داد. وَ أَنَّ اللَّهَ عِنْدَهُ أَجْرٌ عَظِيمٌ – و بدانيد كه اموال و فرزندان شما مايه آزمايش است و كساني كه در امتحان موفق شوند، نزد خدا پاداش بزرگي دارند. او می گوید اگر خانواده های مسئولان با آنها کاری ندارند، قانون اساسی، قانون کلی، تاکیدی بر لزوم اعلام اموال خانواده های مسئولان قبل از مسئولیت ندارند، می گویند فقط اموال آنها. مسئولان باید بررسی شوند اینکه بگوییم فرزندان مسئولین چه کردند که پدر در قبال چه کسانی مسئول است، چندان قابل قبول نیست. وقتی همین فرزندان مسئولان به دلیل قوت اراده عمومی که به پدرشان داده می شود از شرایط بیشتر و بهتری نسبت به دیگران برخوردار شوند، باید ملاحظات و مشکلاتی را هم تحمل کنند. اگر نگویند تمام هزینه هایی که به خاطر موقعیت پدری و فرصت هایی که به دست آورده ایم، به قیمت روز به بیت المال برمی گردانیم تا آزادانه زندگی کنیم. اگر کسی می توانست این همه امکانات و هزینه ها را به نام خدا پر کند.

4. چه بخواهیم و چه نخواهیم، ​​رهبر جمهوری اسلامی و اطرافیانش هر کاری انجام دهند، بر اساس اصل نظام نوشته شده است و نظام در کشور ما مجری دستورات اسلامی شناخته می شود. بنابراین اشتباه است، جرم است، تخلف است. به همین دلیل است که مرحوم آیت الله حاج آقا مجتبی تهرانی که رهبر معظم انقلاب از ایشان به عنوان عالم عامل الهی یاد کردند خطاب به خلیبافی فرمودند: جمهوری اسلامی است. آنها مسئول دین مردم هستند، نباید کاری کنند که به دین لطمه بزنند.

انتهای پیام: